حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
0
از یازدهم اسفندماه؛

پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان دهگلان آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند

  • کد خبر : 7191
  • 10 اسفند 1401 - 9:39
پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان دهگلان آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دهگلان گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری، پیش از عید نوروز به دست نیازمندان خواهد رسید.

علیمحمد غلامی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) دهگلان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، از جمع آوری بالغ بر ۵ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال کمک های نقدی و غیرنقدی در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت مقدمات برگزاری جشن نیکوکاری در سال ۱۴۰۱ صورت گرفته است که طی سه روز کمک‌های مردمی در شهرستان جمع‌آوری می‌گردد.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال کمک از خیرین شهرستان جمع‌آوری شده است که به همراه سایر کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، پیش از عید نوروز در میان مددجویان کمیته امداد توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان دهگلان از برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهر و در روز ۱۱ اسفند خبر داد و تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در مصلاهای نماز جمعه شهرستان نیز برپا خواهد شد.

غلامی از همکاری با آموزش و پرورش برای برپایی ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس خبر داد و اضافه کرد: جمع آوری کمک‌ها تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی از برگزاری جشن نیکوکاری در روز پنج شنبه ۱۱ اسفندماه در سطح ادارات و مکان‌های عمومی داخل شهر و پایگاه‌های کمیته امداد سطح شهرستان خبر داد و گفت: در روز جمعه ۱۲ اسفندماه جشن نیکوکاری در سطح مساجد شهرستان و در روز دوشنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه درسطح مدارس شهرستان به منظور مشارکت خیرین و نیکوکاران در راستای تأمین ارزاق و پوشاک شب عید برای حمایت از نیازمندان برگزار می‌گردد.

وی در پایان ضمن درخواست از مردم جهت کمک به نیازمندان، بیان داشت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۰۰۶ بانک ملی بنام وجوهات امانی کمیته امداد دهگلان آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی همشهریان عزیز تا پایان سال می باشد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7191
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.