حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
استاندار کردستان:

وضعیت انبار‌های سوخت در سنندج تعیین تکلیف شود

  • کد خبر : 2281
  • 08 آبان 1401 - 8:16
وضعیت انبار‌های سوخت در سنندج تعیین تکلیف شود
جلسه پدافند غیرعامل استان کردستان با محوریت تعیین تکلیف وضعیت انبار‌های سوخت و پارکینگ نفت کش‌های شرکت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، استاندار کردستان با بیان اینکه پدافند غیرعامل باید در عمل اجرا شود، گفت: در هر طرحی باید پدافند غیرعامل به‌عنوان یک ضرورت در نظر گرفته شود.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه در برخی از طرح‌ها درسال‌های گذشته به پدافند غیرعامل توجهی نشده است، گفت: باید از این به بعد این ضعف‌ها تکرار نشود و طرح‌ها به تایید سازمان پدافندغیرعامل را در عمل داشته باشد.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در اجرای زیرساخت انبار‌های سوخت در سنندج رعایت نشده و خطر آفرین است، گفت: موضوع انبار‌های سوخت در سنندج و بانه تعیین تکلیف شود.

استاندار کردستان با بیان اینکه روزانه  تانکر‌های زیادی از شهر مریوان  تردد می‌کنند، گفت: متاسفانه در گذشته کنارگذری در این مسیر احداث نشده، ولی خوشبختانه درسفر رئیس جمهور به استان، مصوبه این طرح گرفته شده و به زودی عملیات احداث این کنار گذرآغاز میشود.

وی درادامه با تسلیت حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) این واقعه غم انگیز را محکوم کرد.

حوزه صنعت از لحاظ پدافند غیرعامل بر روی لایه ایمنی طراحی شده است

در ادامه معاون امور صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور به ضرورت  اجرای پیوست پدافند غیرعامل برای اجرای طرح‌ها اشاره کرد و گفت: حوزه صنعت از لحاظ پدافند غیرعامل بر روی لایه ایمنی طراحی شده است.

محمدی با اشاره به اینکه در حوزه سایبری آسیب‌پذیری زیادی وجود دارد گفت: متاسفانه کنترل کامل فضای سایبری دست ما نیست و بخشی از آن و اتفاقات اخیر دست ارتش سایبری دشمن است، اما مطمنا از این شرایط عبور می‌کنیم.
معاون امور صنعت سازمان پدافند غیرعامل کشور پدافند غیرعامل را نیازمند جهادتبینی دانست و گفت: تقویت زیرساخت‌ها و بهینه سازی با اولویت پدافند غیرعامل در اولویت ماست.

محمد رضایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان نیز راه‌اندازی آزمایشگاه سطح ۲ در استان را با توجه به وجود مرز مشترک کردستان با عراق را ضروری دانست و گفت: وجود سگ‌های آزاد به عنوان تهدیدی  زیستی، انبار سوخت شرکت نفت واقع در شهرک بهاران سنندج و شهرستان بانه، عدم حفاظت فیزیکی مناسب مراکز دارای رده استانی، عدم وجود امکانات و تجهیزات ثابت و متحرک اطفای حریق در پایانه‌های مرزی از مهمترین مسائل و تهدید‌های استان است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2281
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.