حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

وحدت بین مردم و انقلاب شرط اساسی پیشرفت است+فیلم

  • کد خبر : 33420
  • 02 اردیبهشت 1403 - 11:43
وحدت بین مردم و انقلاب شرط اساسی پیشرفت است+فیلم
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: لازمه پیشرفت در کشور و به‌ طبع در استان کردستان وحدت است که به لطف خدا این وحدت در بین مردم و مسئولین انقلابی برای عزت و سربلندی این انقلاب هر روز بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد.

سردار امان‌الله گشتاسبی با تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، اظهار داشت: یکی از نعماتی که خدای متعال به کشور ما در تاریخ این کشور ارزانی داشت ظهور انقلاب اسلامی امام (ره) و مردم شهیدپرور در بحث انقلاب اسلامی بود که منجر به پیروزی این انقلاب در جهان و جمع‌کردن بساط ظلم جور در کشور ما شد.

 وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب ما از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی جریان انقلاب امام (ره) را این پیروزی را مخالف منافع خود در کشور ایران می‌دیدند؛ لذا تحدید و تحریم این کشور از همان اوایل انقلاب با فعال‌کردن گروهک‌های ضدانقلاب و معاند در کشور تا به امروز در حال انجام برای انحراف این انقلاب بوده است.

 سردار گشتاسبی بیان داشت: یکی از برکاتی که امام (ره) آن را به‌خوبی هم هدایت و هم برای آینده کشور مدیریت کرد بحث ایجاد یک نهاد انقلابی از آحاد جامعه و اقشار متدین و فدای برای صیانت از این انقلاب بود که در نتیجه به فرمان تأسیس سپاه توسط رهبر کبیر انقلاب رقم خورد.

 وی خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی و مردی از همان روزهای آغازین خود تا به امروز در همه مؤلفه‌ها چه در حوزه فرهنگی و چه در برخورد با گروهک‌های ضدانقلاب و چه در بحث سازندگی و ایجاد زیر ساخت‌های اساسی و ملی برای کشور توانسته خوب بدرخشد تا جایی که می‌توان گفت این نهاد جز نادرترین نهادهای پایبند به انقلاب امام (ره) و اصول آن است.

 سردار گشتاسبی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران تا به امروز هیچ کم‌وکاستی را برای صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و امنیت مردم تا به امروز کم نگذاشته است افزود: این نهاد مردمی امروز و در استان کردستان قهرمان منشأ خدمات بسیار خوبی به مردم بوده است تا جایی که با تقدیم ۵۵۰۰ شهید تلاش کردند تا امنیت این استان را رقم بزنند.

 وی گفت: امروز علی‌رغم همه تهدیدات دشمن شاهد پیشرفتهای خوبی در این استان هستیم .

 وی بیان داشت: لازمه پیشرفت در کشور و به‌تبع در استان کردستان وحدت است که به لطف خدا این وحدت در بین مردم و مسئولین انقلابی برای عزت و سربلندی این انقلاب هر روز بیشتر از گذشته به چشم می‌خورد و همین امر بانی نامید شدن دشمنان این مرزوبوم است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33420
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.