حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
عالم برجسته اهل سنت کردستان عنوان کرد:

وحدت، رمز پیروزی مسلمانان بر فتنه آمریکایی صهیونیستی

  • کد خبر : 32680
  • 25 فروردین 1403 - 8:46
وحدت، رمز پیروزی مسلمانان بر فتنه آمریکایی صهیونیستی
عالم برجسته اهل سنت کردستان گفت: رژیم جعلی اسرائیل با اقدامات اخیر خود در هتک حرمت و دست‌درازی به نوامیس مسلمانان و همچنین با حمله وحشیانه به کنسولگری ایران در دمشق سوریه، در واقع پایان و نابودی خودش را رقم زده است.

ماموستا عبدالسلام محمدی عالم برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»با اشاره به موضوع امت واحده و وحدت و همبستگی در بین مسلمانان، بیان داشت: تمامی کشورهای اسلامی در یکپارچگی هنرمندانه، نماز عید فطر امسال را در یک روز اقامه نمودند که بسیار زیبا و قابل‌تقدیر بود، در کنار اختلافات فقهی در باب اعتبار و یا عدم آن که در فرق و مذاهب اسلامی به آن معتقد بودند، در سال جاری نیز شاهد وحدت و همبستگی در اعلام عید بودیم.

امام‌جمعه شهرستان‌دهگلان اظهار کرد: خداوند متعال همه انسان‌ها و جوامع بشری را به‌عنوان یک امت واحد می‌داند و انسان‌ها را به تعلیم، تزکیه و رفع اختلافات قومی و نژادی دعوت می‌کند، هیچ قومی بر دیگری برتری ندارد، مگر در تقوا و نزدیکی به خداوند متعال در جایگاه والا قرار گیرد.

ماموستا محمدی در ادامه یادآور شد: باعث تعجب و حیرت است که می‌بینیم، رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی، با به‌کارگیری روش‌های مختلف درصدد نابودی فلسطین است، اما هنوز هم نتوانسته بر امید و استقامت آنان برآید، این نشان از ضعف و زوال کفار در برابر اسلام و یکتاپرستی است، نابودی رژیم صهیونیستی خیلی نزدیک است و به‌زودی اتفاق خواهد افتاد.

محمدی رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر شهرستان دهگلان، در ادامه تأکید کرد: رژیم جعلی اسرائیل با اقدامات اخیر خود در هتک حرمت و دست‌درازی به نوامیس مسلمانان و همچنین با حمله وحشیانه به کنسولگری ایران در دمشق سوریه، در واقع پایان و نابودی خودش را رقم زده است.

وی در ادامه اضافه کرد: کدام انسانی این را می‌پذیرد که به خانه و خاک مردمانی مظلوم حمله و دارایی آنان به تاراج برده شود، به ناموسشان اهانت شود، در پایان با شلیک یک گلوله، اقدام شیطانی‌اش را با وقاحت تمام به پایان و زنان و مردانشان را به شهادت برساند، شکی نیست که پیروزی‌امید در نهایت از آن اسلام و دشمنان آن سرافکنده و شرمسار هستند.

وی اضافه کرد: وحدت و همبستگی مسلمانان رمزی است که پیروزی مسلمانان را بر فتنه آمریکایی – صهیونیستی رقم خواهد زد، زمانی که ملت‌های مسلمان باهم برادر باشند و در کارها به یکدیگر یاری رسانند، چه چیزی از این بالاتر در دنیا وجود خواهد داشت؟!

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل بیش از هشتاد سال است که با بی‌شرمی تمام به سرزمین مسلمانان تجاوز کرده و ذره‌ذره خواهران و برادرانمان را به شهادت می‌رساند، آمریکا و غرب نیز در این کار اسرائیل را حمایت کرده و تنها نمی‌گذارند، سکوت مسلمانان برخی کشورهای اسلامی، زنگ خطری برای حفظ دین و فرهنگ اسلامی است، جنایاتی که این رژیم سفاک مرتکب شده، قطعاً از چشم خدا پوشیده نیست و سزای عمل پلید را به دشمنان اسلام خواهد رساند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32680
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.