حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
به مناسبت دهه کرامت

نمایشگاه نقاشی و سفال هنرمند دیار گروس در گالری مهر بیجار بازگشایی شد

  • کد خبر : 11718
  • 11 خرداد 1402 - 7:55
نمایشگاه نقاشی و سفال هنرمند دیار گروس در گالری مهر بیجار بازگشایی شد
به مناسبت دهه کرامت نمایشگاهی آز آثار سفال و صنایع دستی هنرمند دیار گروس محمد علی حسینی در محل گالری مهر پردیس سینمایی آزادی بیجار بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی از بیجار، رئیس حوزه هنری بیجار در آیین بازگشایی این نمایشگاه که با حضور جمعی از مسئولین و هنرمندان نیز برگزار شد اظهارداشت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ اثر هنری استاد محمد علی حسینی از فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش در زمینه نقاشی بر بوم و نقاشی بر سفال در کنار زیورآلات هنری ساخته شده توسط این هنرمند در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

سید عبدالرضا خضری افزود: این معلم هنرمند با بهره مندی از تکنیک های مختلف هنری و الهام از فرهنگ غنی دیار گروس تلاش کرده است آثاری متناسب با سبک زندگی اسلامی ایرانی مردمان بیجار را از دریچه هنر بر بوم و سفال خلق کند.

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار گفت: این نمایشگاه از ۱۰ لغایت ۲۰ خرداد ماه جاری به مدت ۱۰ روز در محل گالری مهر سینما آزای دایر می باشد و علاقه مندان همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵:۳۰ الی ۲۱ می توانند از آن بازدید کنند.

هنرمند محمد علی حسینی متولد ۱۳۳۷ بیجار است که از سال ۱۳۵۵ با حضور در کلاس زنده یاد انصاری از هنرمندان زنجانی ساکن بیجار مقدمات رنگ شناسی را فراگرفت و بدلیل علاقه ای که به هنر داشت در زمینه نقاشی به فعالیت هنری خود ادامه داد و علاوه بر تدریس به عنوان معلم هنر در مدارس شهرستان بیجار ۲ نمایشگاه را با حمایت حوزه هنری بیجار در گالری مهر و یک نمایشگاه در محل تیمچه بازار بیجار را برگزار کرده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11718
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.