حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
فرمانده سپاه بیت‌المقدس:

مردم کردستان همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب بودند

  • کد خبر : 33458
  • 03 اردیبهشت 1403 - 8:02
مردم کردستان همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب بودند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: مردم شهیدپرور کردستان برای بقای این انقلاب با وحدت در خط مقدم دفاع از این انقلاب ایستادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، سردار امان الله گشتاسبی شامگاه یکشنبه (۲ اردیبهشت‌ماه) در جلسه روشنگری اساتید دانشگاه‌های استان کردستان که با حضور جمعی از اساتید دانشگاهی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشحالی مردم جهان در برابر پاسخگویی در عملیات وعده صادق نشان داد که همه مردم در جهان از ظلم و جور رژیم منحوس به تنگ آمده بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: بزرگ‌ترین خطای آمریکا و اسرائیل ایستادن در مقابل این انقلاب بود و ما در وعده صادق به آنها ثابت کردیم که پاسخ ایران پاسخی کوبنده است.

وی گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس برای اولین‌بار در عملیات والفجر ۸ وارد جنگ شدیم و اولین شکست را در این عملیات از ما خوردند.

وی عنوان داشت: اساتید دانشگاهی و انقلابی در تمام مراحل این انقلاب ثابت کردند که دل در گرو این انقلاب و نظام دارند و همواره در راه اعتلای علم و فرهنگ در این کشور جهت نیروی در طراز انقلاب کوشیده‌اند.

سردار گشتاسبی با اشاره به اینکه مردم شهیدپرور کردستان برای بقای این انقلاب با وحدت در خط مقدم دفاع از این انقلاب قرار گرفتند افزود: در این انقلاب هر کجا ما پای‌کار نظام خالصانه ایستادیم نتیجه از آن ما شد تا جایی که امروز هم به برکت تمام تلاش‌ها قطعاً آینده‌ای پر افتخار را از آن خود خواهیم کرد.

دشمن از هرگونه دشمنی در مقابل این انقلاب کوتاهی نکرد

در ادامه حجت‌الاسلام طه توکلی نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس با تبریک عملیات افتخارآمیز در وعده صادق اظهار داشت: همه افتخارات این انقلاب در سایه‌سار روحیه‌ای جهادی و اعتقادی مردم در این انقلاب است.

وی بیان داشت: دشمن در طول ۴۵ سال از هرگونه دشمنی در مقابل این انقلاب کوتاهی نکرد و ازآنجاکه انقلاب اسلامی دین خدا را تحت عنوان حاکمیت دین با حفظ همه افتخارات در دامنه مأموریت گسترده سپاه پاسداران، هم در میدان عمل و هم در دیپلماتیک را در تمام عرصه‌ها به همه جهانیان ثابت کرد امروز به‌عنوان قدرت برتر در منطقه شناخته شده است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس در ادامه گفت: اراده خدا بر این قرار گرفت که این سازمان و این حاکمیت برای تمام ملت‌ها در جهان به‌عنوان الگو قرار گیرد.

حجت‌الاسلام توکلی افزود: جمهوری اسلامی امروز مرکز سقل معادلات جهان است و ظلم و باطل در مقابل آن عبور موقت خواهد بود.

وی بیان داشت: هر کشوری می‌تواند فنّاوری داشته باشد؛ اما جسارت استفاده از آن را نخواهد داشت؛ ولی انقلاب اسلامی در وعده صادق ثابت کرد که هم فنّاوری و هم قدرت و جسارت استفاده از آن در برابر دشمن را دارد.

وی گفت: وجود مردمانی انقلابی در حکومت اسلامی قطعاً تولید قدرت می‌کند؛ اما مفهوم مقدس قوت فقط از جهاد و مجاهدت نشئت خواهد گرفت.

وعده صادق نشان از قدرت و برتری انقلاب در جهان است

در ادامه حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان با تبریک به مناسبت تأسیس سپاه پاسداران و افتخار تاریخی وعده صادق اظهار داشت: وعده صادق نشان از قدرت و برتری انقلابی در جهان است که پرچم‌دار آن رهبری فرزانه و فرزندان آن غیور مردان سپاهی هستند.

وی افزود: بسیاری از اتفاقات باید رخ دهد تا همه شاهد قدرت و اقتدار این انقلاب در تمام دنیا باشند.

قادر زاده بیان داشت: بسیاری از افراد نگران بودند که اگر اتفاقی رخ دهد چه خواهد شد؛ اما خداوند در قرآن می‌فرمایید آنچه که اتفاق می‌افتد قطعاً در آن خیر فراوانی نهفته است.

وی بیان داشت: بیش از ۴۰ سال است که دشمن در تمام حوزه‌ها با رسانه‌های خود به‌عنوان جنگ نرم ایستاده است؛ اما همین امر که خود رسانه‌های دشمن لب به اعتراف در مورد قدرت بی‌نظیر این انقلاب در وعده صادق زده خود نشان از عزت و سربلندی ما خواهد بود.

وی گفت: قطعاً ایران کشوری مقتدر است و همین اقتدار در حدی بود که به دشمن ثابت کرد که اگر دشمن بخواهد دست از خطا برندارد آسیب بیشتری خواهد خورد.

قادر زاده عنوان داشت: دشمن به خیال خام خود فکر کرده است که مردم ایران دست از حمایت خود از نظام با تهدید و تحریم بخواهند داشت؛ اما با نگاهی به گذشته تاریخ این کشور نشان می‌دهد که هر کجا لازم بوده پای انقلابات پای جان خواهند ایستاد.

وی در ادامه گفت: امروز دانشگاه‌ها با هم‌افزایی مثال‌زدنی خود در کنار سایر نهادهای این انقلاب ایستاده است تا در این راه شاهد پیشرفت فرهنگ و علم در کشور باشیم.

وی در پایان با تقدیر و قدردانی از فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: سردار گشتاسبی باتوجه‌به نگرش خاص خود در حوزه فرهنگ و علم همواره یکی از پشتیبانان اصلی حوزه دانشگاهی هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33458
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.