حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم‌یاری، امنیت پایدار را رقم خواهد زد

  • کد خبر : 33341
  • 01 اردیبهشت 1403 - 11:53
مردم‌یاری، امنیت پایدار را رقم خواهد زد
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از واگذاری امنیت مردم به سپاه به‌عنوان یک راهبرد مهم در کشور اشاره و گفت: این امر مهم سال‌ها است که توسط سپاه قهرمان و هر کجا نیاز باشد نیروی زمینی آماده کمک‌رسانی است.

 ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کُردتودی»، اظهار داشت: سپاه با رشادت‌ها و خدمات صادقانه خود، اهداف مدنظر امام (ره) به‌عنوان تشکیل‌دهنده این نهاد را تحقق بخشیده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان انقلاب به قدرت نظامی و دفاعی سپاه پاسداران در زمین، آسمان و دریا واقف‌اند و می‌دانند که اگر سپاه غرّش کند آنها باید بساط خود را از منطقه جمع کنند.

 وی افزود: این روزها سپاه با پاسخ به‌موقع خود در وعده صادق به تمام دنیا و تمام ابرقدرت‌های پوشالی ثابت کرد که نه‌تنها هیچ قدرتی نمی‌تواند برابر قدرت ایران بایستد؛ بلکه ایران به پشتیبانی تمام مظلومان جهان نیز خواهد ایستاد.

 ماموستا رستمی گفت: ترسیم و بازخوانی حیات سپاه پاسداران از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز سرشار از نقاط عطف شکوهمندی برای درخشش‌های بی‌نظیر این مجموعه منحصربه‌فرد در صحنه‌های مختلف به‌ویژه در میدان‌های بزرگ مقابله با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم و همچنین کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در داخل و حتی خارج از مرزها برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی بوده است.

 وی بیان داشت: سپاه در طول ۴۵ سال و در همه صحنه‌ها چه در خنثی‌سازی فتنه‌ها و همچنین هماوردی موفق با تروریسم تکفیری و داعش در جبهه مقاومت اسلامی، و چه در عمران و آبادانی کشور و فعالیت‌های مردم‌یاری همواره همراه و همیار دولت‌ها در این انقلاب بوده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطرنشان کرد: سپاه با حضور خود در تمامی صحنه‌های مردم‌یاری و محرومیت زدای نگاه مثبتی را از طرف محرومان و نیازمندان و همه آحاد مردم جامعه به خود اختصاص داده است که همین نگاه مثبت برای این نهاد مردمی و انقلابی بزرگ‌ترین سرمایه خواهد بود.

 وی در ادامه از واگذاری امنیت مردم به سپاه به‌عنوان یک راهبرد مهم در کشور اشاره و افزود: یکی از موضوعات بسیار مهم برای امنیت یک منطقه و کشور امنیت داشتن آن کشور به مردمان آن است و این امر مهم ساها است که توسط سپاه قهرمان و هر کجا نیاز باشد نیروی زمینی آماده کمک‌رسانی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33341
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.