حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

فرمانده سپاه کردستان: دولت مشکل معیشت مردم را برطرف کند

  • کد خبر : 7991
  • 01 فروردین 1402 - 16:05
فرمانده سپاه کردستان: دولت مشکل معیشت مردم را برطرف کند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: مشکلات اساسی مردم معیشت است و امیدواریم دولت و دست‌اندرکاران این مسئله را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار سید صادق حسینی پیش‌ازظهر امروز در دیدار نوروزی با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سال نو اظهار داشت: از اینکه در نخستین روز سال‌جاری خدمتتان رسیده‌ایم، مایه خرسندی است، امیدواریم که سال خوبی داشته باشید.

 

وی خطاب به ماموستا رستمی گفت: همواره به ویژه سال گذشته حامی و پشتیبان خوبی برای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان به ویژه سپاه کردستان بودید، ضمن قدردانی، امیدواریم که خداوند اجر پاداشتان بدهد.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به انتخاب شعار سال «مهار تورم و رشد تولید»؛ از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: حقیقتاً مشکلات اساسی مردم معیشت است و امیدواریم دولت و دست‌اندرکاران این مسئله را برطرف کنند.

 

وی کمک به رفع مشکلات مردم را از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه در کردستان عنوان کرد و افزود: در همین راستا؛ سپاه ۲۸ اسفندماه به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان بیش از ۲۲ هزار و ۸۹۵ بسته معیشتی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان (هر بسته ۷۰۰ هزار تومان) را میان نیازمندان استان کردستان توزیع کرد.

 

حسینی خاطر نشان کرد: از این تعداد بسته معیشتی؛ ۲۰ هزار و ۴۵ بسته به همت بسیج سازندگی و دو هزار و ۸۵۰ بسته نیز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا تأمین شده است.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه در قالب طرح نذر امید نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ بسته پوشاک توسط پایگاه‌های بسیج در محلات کم‌برخودار سطح استان توزیع شد، ابراز داشت: امیدواریم امسال و سال‌های آینده دیگر نیازمندی در کردستان نداشته باشیم و همه مشکلات برطرف شود.

 

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان؛ از رویکرد و اقدامات سپاه در جهت کمک به نیازمندان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7991
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.