حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبرداد:

ظرفیت سازی بیش از ۸۲ هزار پورت تلفن ثابت و adsl در بانه

  • کد خبر : 11218
  • 03 خرداد 1402 - 12:10
ظرفیت سازی بیش از ۸۲ هزار پورت تلفن ثابت و adsl در بانه
مدیر مخابرات منطقه کردستان از وجود ۸۲ هزار و ۱۹۴ پورت تلفن ثابت و adsl در شهرستان بانه خبر داد و گفت: از این آمار تعداد ۷۲ هزار و ۷۵۲ پورت آن به مشتریان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اشاره به اینکه دو سرویس تلفن ثابت و adsl همواره مورد استقبال مخاطبان و مشتریان قرار دارد افزود: در همین راستا پروژه های مختلفی برای توسعه و ظرفیت سازی خطوط تلفن ثابت و پورت های اینترنت در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارداشت: پروژه های توسعه ایی قابل توجهی در شهرستان بانه اجرا شده است که ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس های مخابراتی ،رضایتمندی و جلب اعتماد بیش از بیش مشتریان را فراهم آورده است.

وی بیان داشت: درحال حاضر۵۶ هزار و۸۵۰ خط تلفن ثابت در شهرستان بانه وجود دارد که تعداد ۵۱ هزار و ۲۱۱ مورد آن به مشتریان واگذار شده است.

حکمت با اعلام اینکه مشتریان سرویس adsl به منظور انجام امورات دیتا محور از جمله کسب و کارهای اینترنتی،آموزش های آنلاین و … از سرویس اینترنت مخابرات استفاده می کنند خاطر نشان ساخت: در همین راستا ۲۵ هزار و ۳۴۴ پورت adsl در این شهرستان ظرفیت سازی شده است که تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۱ پورت آن به متقاضیان ارائه شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به نیاز روزافزون مشتریان به سرویس فوق اشاره کرد و گفت: به منظور تامین و پاسخگویی به مطالبات ارتباطی و مخابراتی مشتریان در سال جاری تعداد ۳۲ پورت adsl در محدوده پمپ بنزین شهرستان بانه از نواحی شهری و تعداد ۴۲ خط تلفن ثابت در روستای برویشکانی از نقاط روستایی این شهرستان ظرفیت سازی و توسعه داده شده است.

وی یادآرشد: برنامه ها و پروژه های دیگری در حوزه تلفن ثابت، دیتا و تلفن همراه برای نقاط شهری و روستایی شهرستان بانه تدوین شده است که بر اساس برنامه زمانبندی و تامین تجهیزات لازم اجرا خواهند شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11218
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.