حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهگلان خبرداد:

طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان دهگلان اجرا خواهد شد

  • کد خبر : 7274
  • 13 اسفند 1401 - 7:54
طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در شهرستان دهگلان اجرا خواهد شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دهگلان از اجرای دو طرح شهرستانی و یک طرح کشوری، با استقرار پایگاه هایی در ورودی دهگلان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، طیب مرادی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برنامه های هلال احمر دهگلان در ایام نوروز، عنوان داشت: هلال احمر کشور در قالب طرح ملی خدمات سفر که یک طرح کشوری می‌باشد طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را اجرا می‌نماید که در دهگلان نیز این طرح در ایام نوروز اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: جمعیت هلال‌احمر کشور در قالب طرح های خدمات سفر، در نظر دارد خدماتی از جمله امداد و نجات با آمبولانس و وسایل امداد و نجات را در طول اجرای این طرح اختصاص دهد، این طرح کشوری بوده و در تمامی شهرهای کشور عملی و اجرا خواهد شد.

مدیر جمعیت هلال‌احمر دهگلان در ادامه گفت: در شهرستان دهگلان نیز طرح ملی خدمات سفر به مسئولین کارگروه امداد و نجات ابلاغ شده و در ایام نوروز سال ۱۴۰۲ به مرحله اجرا خواهد رسید.

مرادی از اجرای طرح امداد و نجات نوروزی در شهرستان دهگلان خبر داد و افزود: در طی دستوری که از سوی جمعیت هلال‌احمر استان به کمیته خدمات امداد و نجات شهرستان ها ابلاغ شده است بر ضرورت اجرای این طرح در شهرستانها تاکید شده است

وی در ادامه این مطلب افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی حدود ۱۰ امدادگر در محور دهگلان – بلبان آباد مستقر خواهند شد که چهار نفر بعنوان نجاتگر در بین شهر (جهت راهنمایی به مسافران، مدیریت و جلوگیری از تصادفات) ، سه نفر بعنوان امدادگر امداد و نجات کوهستان و اختصاص یک دستگاه آمبولانس به این طرح که در قالب سه نفر مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود.

مرادی در ادامه خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح امدادگران با راهنمایی و توصیه های ایمنی و بهداشتی، توزیع و پخش بروشور و راهنمایی های لازم به مسافران خدمات لازم را به آنان ارائه خواهند داد و در صورت بروز مشکل و درخواست راهنمایی بیشتر از سوی مسافران، آنها را به پایگاه های امداد و نجات ارجاع داده و راهنمایی می شوند.

به گفته وی پایگاه هایی در قالب چادر یا کانکس در ورودی شهر ( میدان سنجرخان ) استقرار می یابد که روزانه ۳ الی ۵ نفر توسط جمعیت جوانان هلال احمر بصورت کامل در چادر یا کانکس ها حضور داشته و مشغول خدمت رسانی به مسافران هستند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7274
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.