حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

شبکه برق ۶۳۴ روستای کردستان اصلاح شد

  • کد خبر : 17396
  • 03 مهر 1402 - 12:58
شبکه برق ۶۳۴ روستای کردستان اصلاح شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: تاکنون در قالب طرح بهارستان، شبکه برق ۶۳۴ روستای استان اصلاح شده که ۴۲ مورد آن مربوط به سال جاری است.

هیوا لهونیان در این بار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار کرد: برای اصلاح و بازمهندسی ۴۲ روستا درسال جاری، بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون اصلاح و بازمهندسی شبکه برق در ۲۷ روستای دیگر استان از پیشرفت بالای ۵۰ درصدی برخوردار است، افزود: هدف گذاری این شرکت برای اصلاح و بازمهندسی شبکه برق روستاهای استان در سال جاری ۱۷۶ روستا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان ادامه داد: در سال جاری برای اجرای این طرح ۱۵۳ میلیارد ریال اعتبار در قالب پروژه‌های مختلف برنامه ریزی و هدف‌گذاری شده است که تا به امروز با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی همراه بوده و یک هزار و ۱۸۷ متقاضی از مزایای آن بهره‌مند شده‌اند.

لهونیان بر تلاش برای انجام طرح بهارستان در همه روستاهای هدفگذاری شده در سال جاری تاکید و اضافه کرد: سال گذشته هم شبکه برق ۲۳۹ روستا با اعتباری بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال اصلاح و بازمهندسی شد.

وی یادآور شد: طرح بهارستان یکی از پروژه‌های مهم این شرکت است که با هدف اصلاح، بهسازی و بازمهندسی تاسیسات برق در روستاها اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: جابجایی تیرهای برق واقع در حریم شبکه و نقاط مخاطره آمیز، تعمیر اساسی تمام تجهیزات شبکه برق روستایی، رفع ضعف ولتاژ، تامین برق متقاضیان جدید و پایداری شبکه از دیگر اهداف اجرای طرح بهارستان است.

در حال حاضر بیش از ۷۴۰ هزار مشترک در کردستان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق کردستان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17396
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.