حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیر مخابرات منطقه کرستان خبرداد:

سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریالی مخابرات در شهرستان قروه

  • کد خبر : 5908
  • 13 بهمن 1401 - 2:11
سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریالی مخابرات در شهرستان قروه
مدیر مخابرات منطقه کرستان گفت: همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۳۲ میلیارد و۴۱۲ میلیون ریال پروژه مخابراتی در شهرستان قروه افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

آزاد حکمت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: این پروژه‌ها در سه بخش توسعه سوئیچ تلفن ثابت، حذف کابل اقماری، تعویض سوئیچ‌های قدیمی ،ایجاد مرکز جدید و کابل‌کشی فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH با سرمایه گذاری ۳۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال اجرا شده‌اند.

وی خاطر نشان ساخت: تلاش شبانه‌روزی همکاران موجب شد این پروژه‌ها در مدت زمان کمتر از پنج ماه اخیر اجرا و به مناسبت ایام الله ۲۲ بهمن به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گفته حکمت برای توسعه سوئیچ تلفن ثابت در روستای بالوانه معتمدی شهرستان قروه مبلغ ۷۲ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین عنوان کرد: در روستاهای باغلوچه، بالوانه معتمدی، قرمه‌دره، گیلکلو و حسن‌خان این شهرستان با سرمایه‌گذاری چهار میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال پروژه‌های حذف کابل اقماری، تعویض سوئیچ‌های قدیمی و ایجاد مرکز جدید صورت گرفته است.

حکمت یادآورشد: از آنجایی‌که توسعه و ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در راستای ارائه خدمات و سرویس‌های نوین مخابراتی در سطح استان از استراتژیهای مخابراتی محسوب می‌شود گفت: بر همین اساس پروژه کابل‌کشی فیبر دسترسی و توسعه شبکه FTTH در نقاط شهری قروه به مقدار ۱۵ هزار و۶۲۰ کیلومتر با سرمایه گذاری ۲۸ میلیارد و ۱۱۶ میلیون ریال اجرا شده است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های دیگری برای توسعه و ارتقا خدمات و سرویس‌های مخابراتی در حال اجرا هستند که به محض اتمام شرایط بهره‌مندی از بسترها و سرویس‌های آن برای مشتریان فراهم می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کرستان بیان داشت: تحقق پروژه‌های مخابراتی عاملی مهم برای تکریم مخاطبین و رعایت اصل مشتری مداری است که برای رسیدن به آنها، همواره گام‌های استواری برخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5908
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.