حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

ریشه‌ رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده می‌شود

  • کد خبر : 18713
  • 17 مهر 1402 - 12:29
ریشه‌ رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» گفت: بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه است و تمام دنیا به زودی شاهد خشکیده شدن ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خواهند بود.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، در گفتگو با کُردتودی با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» اظهار کرد: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف‌آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که بحمدالله با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و به زودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک شود.

وی با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان خاطرنشان کرد: این عملیات غرورآفرین تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه‌گر بود.

سادات در پایان یادآور شد: بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه بوده و تمام دنیا به زودی شاهد خواهند بود که چگونه ضربه نهایی بر پیکر نیمه جان اسراییل غاصب فرود خواهد آمد و ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خشکیده خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18713
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.