حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
امام جمعه اهل سنت بیجار:

رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی خوی وحشی‌گری خود را نمایش داد

  • کد خبر : 31536
  • 14 فروردین 1403 - 9:53
رژیم صهیونیستی با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی خوی وحشی‌گری خود را نمایش داد
امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: رژیم صهیونیستی که با کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع غزه نشان داد، هیچ بویی از انسانیت نبرده است، امروز با زیر پا گذاشتن تمامی قوانین بین‌المللی خوی وحشی‌گری خود را نمایش داد.

ماموستا جمال جعفری امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن محکومیت شدید تجاوز صهیونیست‌ها به سرکنسولگری ایران در کشور سوریه و به شهادت رساندن جمعی از کارکنان این مجموعه، گفت: هر روز و هر ساعت این رژیم جعلی و رو به زوال صهیونیستی با کشتن کودکان و زنان و مردان بی‌دفاع و مظلوم غزه، تحقق وعده خداوند در نابودی ظالمان را سرعت می‌بخشد.

وی افزود: اینجانب ضمن محکومیت جنایت آشکار و غیر قابل بخشش صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن هفت تن از کارکنان سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از جوامع حقوق بشری و همه انسان‌های آزاده خواستار برخورد شدید با این موضوع هستم.

امام جمعه اهل سنت بیجار اظهارکرد: اینک که این جنایت و حمله موشکی به یک مکان بین‌المللی و مشخص در یک کشور مستقل توسط صهیونیست‌ها انجام می‌شود و عده‌ای بدون محکومیت فقط ابراز نگرانی می‌کنند باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران حق انتقام خود را بدون هیچ محدودیت و مرزی انجام خواهد داد.

وی افزود: شهادت هنر مردان خداوند است و همان طور که شنیدم یکی از سرداران شهید، سردار حسین امان‌اللهی از فرزندان کردستان پر افتخار و اصالتا بیجاری هستند که ضمن تبریک به خانواده شهید پرور امان‌اللهی و مردمان بیجار گروس، واکنش و تنبیه جنایتکاران طولی نخواهد کشید.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31536
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.