حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
0
به مناسبت روز ارتش؛

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان دیدار کرد

  • کد خبر : 33181
  • 30 فروردین 1403 - 13:50
فرمانده سپاه بیت‌المقدس با فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان دیدار کرد
به مناسبت روز ارتش، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به همراه جمعی از فرماندهان با فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، در این دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس ضمن تبریک روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: ارتش یگانی باسابقه و باقدرت است که همواره در کنار دیگر نیروهای مسلح برای برقراری امنیت درحال‌خدمت رسانی به مردم است.

وی در این دیدار با ابراز خرسندی از وحدت، یکپارچگی و اخوت مثال‌زدنی موجود، همدلی، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام مأموریت‌های محوله، تحت تدابیر و فرامین فرماندهی معظم کل قوا در بین ارتش و سپاه بیت‌المقدس گفت: ارتش با مبارزه علیه نیروهای داخلی و خارجی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی موجب تثبیت و بقای انقلاب تا به امروز شده است.

سردار گشتاسبی اظهار داشت: ارتش همواره برای امنیت پایدار در تلاش است تا بتواند مأموریت خود را در راه انقلاب و حفظ کیان اسلامی به سرانجام برساند.

در پایان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بر تعامل و همکاری صمیمانه بین ارتش و سپاه بیت‌المقدس و سایر نیروهای مسلح در استان در خدمت‌رسانی به مردم استان تأکید کرد.

در ادامه امیر حمیدرضا رحمت‌پور فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان اظهار داشت: تمامی شهدای ارتش باید به‌خوبی برای مردم شناخته شوند تا عظمت و اقتدار شهدا که در پیروزی این انقلاب اثرگذار بوده برای همگان روشن شود.

وی عنوان داشت: رزمندگان انقلاب در هر لباسی که باشند چه در لباس پر افتخار سپاه و چه در لباس ارتش همگی ضامن اقتدار این انقلاب و امنیت مردم هستند.

رحمت‌پور با بیان اینکه لشکر ٢٨ کردستان در دوران دفاع مقدس و ناآرامی‌های اوایل انقلاب در کردستان نقش مهمی ایفا کرده است، افزود: استان کردستان پنج هزار و ۴۸۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که سه هزار و ۳۵۴ شهید آن از لشکر ۲۸ کردستان است که این نقش و اهمیت این لشکر را در دفاع از مرزهای استان نشان می‌دهد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33181
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.