حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خبر داد؛

دهگلان صاحب جشنواره تئاتر استانی شد/ برگزاری تئاتر یک نفره (مونولوگ) در تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی دهگلان

  • کد خبر : 7786
  • 25 اسفند 1401 - 16:37
دهگلان صاحب جشنواره تئاتر استانی شد/ برگزاری تئاتر یک نفره (مونولوگ) در تیرماه ۱۴۰۲ به میزبانی دهگلان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، هدف از برگزاری جشنواره استانی یک نفره به میزبانی دهگلان را کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سطح کیفی بازیگری و شناسایی استعدادهای نو عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، جشنواره استانی تئاتر یک نفره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و با هدف ارتقاء سطح کیفی بازیگری و شناسایی استعدادهای نو در تیر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهرستان دهگلان برگزار می شود.

علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در جلسه ای که به همین مناسبت در اداره فرهنگ و اترشاد اسلامی شهرستان دهگلان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از هنرمندان دهگلانی و تاکید بر شرایط میزبانی و ظرفیت های هنری دهگلان اظهار داشت: برگزاری این رویداد با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته باعث شکوفایی دیده شدن استعدادهای علاقه مندان به این رشته می شود.

آرش جوانمردی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان درباره روند برگزاری این جشنواره بیان کرد: موضوعات ویژه در بخشهای اصلی این جشنواره شامل تک گویی با موضوع آسیبهای اجتماعی، خانواده، سبک زندگی و موضوع آزاد بوده و هنرمندان و علاقه مندان از سراسر استان میتوانند در رشته های مختلف جشنواره شرکت کنند.

سامان رستمی مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دهگلان اظهار داشت: برگزاری اولین دوره جشنواره تئاتر یک نفره با اتکا به پتانسیل ها و ظرفیت های بالای هنرمندان سند رشد و توسعه هنرهای نمایشی این شهرستان بوده و هم اکنون شاهد حضور هنرمندان شهرستان دهگلان در جشنواره های استانی و ملی هستیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7786
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.