حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دفاع و مقاومت در جغرافیای جهان اسلام موج می‌زند

  • کد خبر : 16439
  • 14 شهریور 1402 - 11:13
دفاع و مقاومت در جغرافیای جهان اسلام موج می‌زند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین می‌تواند الهام‌بخش و اثرگذار در همه‌ی موارد باشد چرا که دفاع و مقاومت در جغرافیای جهان اسلام موج می‌زند.

حجت الاسلام طه توکلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز و در همایش بزرگ پرچمداران دین و اندیشه که در سالن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثابت کرد که دین می‌تواند الهام‌بخش و اثرگذار در همه‌ی موارد باشد چرا که دفاع و مقاومت در جغرافیای جهان اسلام موج می‌زند.

وی گفت: ۸ سال جوانمردی و ایستادگی مردم غیور ما موجبات بیداری را در جهان بوجود آورد که امروز توانسته ایم در سطح قدرت جهان بایستیم.

حجت الاسلام توکلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موازنه قدرت و استراتژیک را  تغییر داده و همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است، خاطر نشان کرد: در روزهایی که غربی‌ها معادلاتی را رقم و مدعی بودند که دین نمی‌تواند جوابگوی دنیای بشریت باشد، حضرت امام راحل(ره) این معادلات را تغییر دادند آنگونه که امروز مؤلفه‌های بشری را ما به دنیا صادر می‌کنیم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه انقلاب اسلامی همانند نگینی درخشان در دنیا می‌درخشد، افزود: مولفه قدرت انقلاب اسلامی، تحولی عظیم را در جهان رقم زدند.

به گفته توکلی، ایران اسلامی قبل از انقلاب حیات خلوت کمپانی‌ها و رژیم ستمشاهی و محلی برای به یغما بردن منابع ملی تبدیل شده بود اما با روی کار آمدن نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی ظلم و جنایات برچیده شد.

وی یادآور شد: هر جا تهدید و تجاوز و ناامنی نسبت به مرزها و مبانی فکری ما باشد دست دشمنان را از این ملت کوتاه خواهیم کرد.

حجتالاسلام توکلی افزود: به برکت همدلی و وحدت میان مردم ایران اسلامی و به برکت انجام رسالت این انقلاب در برابر چالش ها خواهیم ایستاد.

وی عنوان کرد: ما در مقابل ایادی شرق و غرب گفتمان دینی و حاکمیت دینی را احیا کردیم و باید با تمام وجود از آن محافظت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان گفت: دشمنان با نام و شعار زن زندگی آزادی، فکر کردند که به تعبیر خودشان نظام جمهوری اسلامی ایران را مجبور به تغییر رفتار می‌کنند اما چون جمهوری اسلامی ایران به قوه‌ی الهی غیر قابل براندازی است لذا به دنبال تغییر رفتار بودند اما مردم سراسر ایران و از جمله مردم شجاع و غیور کردستان در سرزمین مجاهدت‌های خاموش همواره دلدادگی و علاقمندی خود را به این نظام نشان داده‌اند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16439
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.