حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
سرپرست ورزش و جوانان کردستان خبرداد:

درخشش پیشکسوتان کردستانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور

  • کد خبر : 12094
  • 20 خرداد 1402 - 9:55
درخشش پیشکسوتان کردستانی در مسابقات قهرمانی کاراته کشور
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم کاراته پیشکسوتان استان کردستان در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور با کسب هشت مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.
آمنه غلام ویسی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی ‌کشور پیشکسوتان آقایان در دو بخش کاتا و کومیته شش رده سنی روز جمعه ۱۹ خرداد ماه با حضور ۲۳۶ پیشکسوت از سراسر کشور به میزبانی تهران و در سالن مرکز آموزش فدراسیون کاراته مجموعه ورزشی شهید کبگانیان برگزار شد.

وی افزود: تیم کاراته پیشکسوتان استان کردستان در این رقابت ها موفق شد سه طلا، یک نقره و چهار نشان برنز به‌دست آورد.

سرپرست ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در نتایج بخش کاتای انفرادی، “ستار دانش” در رده سنی ۳۵ تا ۴۰ سال عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا را کسب کرد و “فاروق شیخ‌احمدی” در رده سنی ۴۵ تا ۴۹ سال نیز با ایستادن بر سکوی سوم مدال برنز را به‌دست آورد.

وی بیان داشت: همچنین در بخش کومیته(مبارزه) “چیا زرده‌بانی‌نژاد” نشان زرین طلای وزن ۸۵- کیلوگرم رده ۳۵ تا ۴۰ سال را از آن خود کرد و “صابر غلامی” نیز در همین وزن به مدال برنز دست یافت.

غلام ویسی افزود: در نتایج انفرادی وزن ۸۵+ کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۵ سال “ستار شریعتی” دیگر کاراته کای کردستانی گردن‌آویز طلا را به گردن انداخت و “احمد اصلانی” در وزن ۷۰- کیلوگرم رده سنی بالای ۶۰ سال در جایگاه دوم این رقابت‌ها ایستاد و صاحب گردن آویز نقره شد.

به گفته وی جمال سجودی در وزن ۷۵- کیلوگرم رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال به مدال برنز رسید و سیروان گله‌داران هم در وزن ۸۰- کیلوگرم رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال دیگر مدال برنز را برای تیم کردستان به ارمغان آورد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12094
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.