حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

دانش‌آموزان و دانشجویان کردستانی در ۳ مرحله به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوند

  • کد خبر : 5790
  • 11 بهمن 1401 - 9:46
دانش‌آموزان و دانشجویان کردستانی در ۳ مرحله به اردوهای راهیان‌نور اعزام می‌شوند
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری اردوهای راهیان‌نور و اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سعید شعبانی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری اردوی راهیان‌نور در سال جاری اظهارداشت: امسال هم برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است تا راهیان‌نور دانش‌آموزی با مشارکت آموزش و پرورش و همکاری نهادها و ادارات برگزار شود.

وی افزود: امسال طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اردوی راهیان‌نور ما تعداد هزار نفر دانش‌آموز دختر مدارس را در مرحله اول در طول بهمن ماه اعزام می‌نماییم و در مرحله دوم ۵۰۰ نفر از دانش آموزان پسر را در نیمه اول اسفند ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌کنیم.

به گفته شعبانی مرحله سوم اردوی راهیان‌نور نیز به اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور ختم می‌شود که از ۱۵ اسفندماه آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: مرحله اول اعزام بسیجیان خواهر و دانش‌آموزان در مقطع دبیرستان و در دوره دوم از روز شنبه این هفته شروع شده و از یادمان‌های والفجر۸، اروندکنار، یادمان شلمچه و یادمان دهلاویه و هویزه بازدید به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: دستور کار ما و سیاست ما در اردوهای راهیان‌نور سال جاری در تببین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است که این ایام نیز مصادف است با دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که این برنامه در راستای نهضت امید آفرینی اجرا می‌شود و محوریت برنامه‌های راهیان‌نور در این موضوعات قرار گرفته است که ما اعزام راهیان‌نور را در طول این مدت در شهرستان‌های استان خواهیم داشت.

وی با تقدیر از آموزش و پرورش و ادارات و نهادهایی که همکاری‌هایی را در اجرای اردوهای راهیان‌نور داشته‌اند افزود: قرارگاه راهیان‌نور دانشجویی نیز تحت عنوان قرارگاه علم‌الهدی هفته آینده برگزار خواهد شد و ما به اتفاق بسیج دانشجویی سپاه بیت‌المقدس آماده می‌شویم که برنامه‌ریزی لازم را برای اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور داشته باشیم.

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5790
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.