حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
یادداشت؛

جنایت، پایان راه جنایتکار

  • کد خبر : 31533
  • 14 فروردین 1403 - 9:41
جنایت، پایان راه جنایتکار
مقابله حقوقی و سیاسی با رژیم صهیونیستی امروز کوچکترین اقدامی است که باید با جدیت از سوی سازمان ملل بررسی شود تا جهان نیز بداند که نقش واقعی سازمان ملل در برابر جنایات این رژیم منحوس چگونه است!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، عصر روز گذشته خبری در رسانه‎های کشور منتشر شد که بر اساس آن رژیم غاصب صهیونیستی در جنایتی دیگر با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق ۷ نفر از سرداران و افسران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به عنوان مستشار نظامی در کشور سوریه حضور داشتند را به شهادت رسانید.

اتفاقی که اگر چه سربازان امام زمان (عج) را به آرزوی دیرینه خود رسانیده است اما جنایتی غیر قابل چشم‌پوشی از رژیم کودک‌کش و منحوس صهیونیستی است که بدون شک مرگ زودهنگام آنان را به تعجیل فراخوانده است.

این نخستین باری نیست که رژیم منحوس صهیونیستی که نام و نشان خود را با کشتار انسان‌ها و ترور در هم آمیخته است، علیه بشریت مرتکب جنایت جنگی می‌شود، اما چنین اقدامی از سوی این رژیم کودک‌کش به خوبی نشان دهنده زوال و نابودی آنان است که در پایان راه خود برای خارج شدن از باتلاقی که ایجاد کرده‌اند به هر جنایتی دست می زنند و به پایان آن نیز توجهی ندارند.

شکست میدانی و درماندگی نظامی رژیم منحوس صهیونیستی در برابر جوانان مسلمان فلسطینی از یک سو و روی آوردن به جنگ‌های نامتعارف و خشن برای نجات از نابودی از سوی دیگر؛ نشان دهنده اضمحلال درونی این رژیم منحوس است که راهی جز خوی وحشی‌گری پیش روی خود نمی‌بیند.

این در حالی است که به برکت انقلاب اسلامی، امروز شاهد پیشرفت‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی هستیم و باید جنایتکاران صهیونیستی بدانند که هیچ کدام از لانه‌های جاسوسی آنان که به نام سفارتخانه در کشورهای منطقه ایجاد نموده‌اند، پس از این در امان نخواهند بود!

از سویی جوانان مسلمان در محور مقاومت نیز خواب را از چشم غاصبان صهیونیستی ربوده‌اند و دیری نخواهد بود که به دست همین جوانان مسلمان نابودی قطعی خود را مشاهده کنند.

اما بسی جای تاسف است که سازمان‌های به ظاهر مدافع حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت می‌کنند و تاسف بارتر انکه بسیاری از کشورهای جهان نیز نسبت به این حجم از جنایت بی تفاوت هستند!

آیا نباید امروز سازمان ملل متحد با محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی در خور و شایسته نام خود را در برابر این رژیم کودک‌کش صورت دهد؟

مقابله حقوقی و سیاسی با رژیم صهیونیستی امروز کوچکترین اقدامی است که باید با جدیت از سوی سازمان ملل بررسی شود تا جهان نیز بداند که نقش واقعی سازمان ملل در برابر جنایات این رژیم منحوس چگونه است!

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31533
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.