حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

توسعه ۱۰۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز

  • کد خبر : 5592
  • 06 بهمن 1401 - 18:49
توسعه ۱۰۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ظرفیت‌سازی یک هزار و ۲۴ پورت مخابراتی در شهرستان سقز صورت گرفته، شرایط و سرعت واگذاری در سرویس‌های مخابراتی نیز تسهیل یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه تحقق پروژه‌های مخابراتی از استراتژیهای منطقه برای اجرا و عملیاتی نمودن فعالیتهای فنی است افزود: ظرفیت‌سازی یک هزار و۲۴ پورت مخابراتی در سال جاری قابل تامل و چشمگیر است.

وی ضمن تشریحِ روند و اجرای این پروژه‌ها اظهارداشت: توسعه و ظرفیت‌سازی پورت‌های جدید اینترنت پرسرعتِ   ADSL, VDSL و تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس‌های مذکور به متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: از تعداد یک ‌هزار و ۲۴ پورت فوق، ۱۲۸پورت برای سرویس ADSL، ۱۲۸ پورت برای سرویس VDSL و هزار و ۷۶۸پورت نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت‌سازی شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه‌گذاری و تامین تجهیزات لازم در این راستا اعلام کرد: بیش از ۶۰ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برای این پروژه که در قالب ۱۱ نقطه طرح در سطح شهرستان سقز به اجرا در آمده، سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد: مخابرات منطقه بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و واگذاری پورت‌های اینترنت مخابرات موفق عمل کرده است که کسب جایگاه مطلوب در تحقق این شاخص موید این مهم است.

وی بیان داشت: صرف و هزینه اعتبارات اختصاص یافته و استفاده حداکثری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به صورت منطقی با تدوین برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده و تلاش و همت همکاران منطقه در خصوص اجرایی نمودن آنها نقش تاثیر‌‌گذاری در رسیدن به اهداف شاخص‌های تعیین شده دارند که مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5592
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.