حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
معاون سیاسی استاندار کردستان:

توجه به جوانان و نوجوانان در واقع توجه به هویت آینده واقعی کشور است

  • کد خبر : 18051
  • 08 مهر 1402 - 11:17
توجه به جوانان و نوجوانان در واقع توجه به هویت آینده واقعی کشور است
معاون سیاسی استاندار کردستان گفت: شاید جوانان امروزی این را ندانند اما بسیاری از فرماندهان نظامی در عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی، کمتر از 30 سال سن داشتند و برای تحقق آرمان‌های این انقلاب و نظام و برای حفظ امنیت و ثبات در کشور، دست از آرزوهایشان شسته و به جبهه‌ها رفتند و در نهایت شهید شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب، با حضور معاون استاندار و جمعی از مسئولین شهرستانی در پارک لاله شهرستان دهگلان برگزار شد.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، با اشاره به اینکه جوانان نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارند، بیان کرد: انقلاب اسلامی به وجود جوانان نیاز دارد زیرا آنها در بستر همین انقلاب تربیت و پرورش یافته‌اند.

وی افزود: توجه به جوانان و نوجوانان در واقع توجه به هویت آینده واقعی کشور است، شاید جوانان امروزی این را ندانند اما بسیاری از فرماندهان نظامی در عملیات‌های دوران جنگ تحمیلی، کمتر از ۳۰ سال سن داشتند و برای تحقق آرمان‌های این انقلاب و نظام و برای حفظ امنیت و ثبات در کشور، دست از آرزوهایشان شسته و به جبهه‌ها رفتند و در نهایت شهید شدند.

رمضانی اظهار داشت: حفظ و نگهداری انقلاب دشوارتر از اصل انقلاب است، انقلابی که با اراده‌ی مردم صورت بگیرد، موتور اصلی رشد و پیشرفت ملت می‌شود.

به گفته وی آینده آنجایی که وجود پیدا کند، خود را در نسل جوان نمایان خواهد کرد، همین جوانان انقلابی در آینده کشور را تحویل گرفته و اداره خواهند کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تلاش جهادی در سنگر علم و دانش و تجهیز شدن دانش آموزان و جوانان به سلاح ایمان و تعهد، یکی از سیاست‌های راهبردی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است، این جوانان مسئولیت بسیار مهمی در میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی در عرصه‌های اخلاقی و معنویت دارند.

حمید معتصمی فرماندار شهرستان دهگلان نیز در این مراسم با اشاره به نقش جوانان در جامعه اسلامی عنوان کرد: فرزندان این ملت با گام دوم انقلاب، پرچم افتخار ایران اسلامی را بر قله‌های اقتدار، جهاد، علم و فناوری، تاریخ و تمدن به اهتزاز در خواهند آورد.

فرماندار دهگلان در ادامه گفت: امروزه دشمن هنگامیکه در جنگ خود را بازنده و ناکام می‌بیند، به جنگ شناختی روی می‌آورد که تنها راه مقابله با آن ارتقای سطح آگاهی و هوشیاری جوانان و‌ عموم مردم است.

در ادامه علی رضویان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان نیز اظهار داشت: شهدا در برهه‌ سخت دوران هشت سال دفاع مقدس با فدا کردن جان خویش درس آزادگی، ایثار، ازخودگذشتگی را به جوانان ما دادند، آنان به ما آموختند که در هیچ شرایطی نباید زیر بار حرف زور رفت و‌ ناحق را به حق ترجیح داد.

وی در ادامه اضافه کرد: همین جوانانی که امروز در مراسم اجتماع بزرگ جوانان پرشور انقلابی این شهرستان حضور دارند، دقیقاً همان جوانانی هستند که اگر خطری متوجه نظام اسلامی ایران شود، با جان و دل از مرزها و کیان نظام و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه دهگلان در پایان خاطرنشان ساخت: این امنیت و ثبات امروز اتفاقی نیست، برای حفظ امنیت و آرامش امروز ما، خون‌های زیادی ریخته شده و بسیاری در این راه شهید شده‌اند، جوانان ملت قدر امنیت و آرامش این دو نعمت بسیار بزرگ را بدانند.

در پایان مراسم از نیروهای خدوم نظامی و انتظامی که در راستای حفظ امنیت مردم تلاش کرده اند تجلیل و قدردانی به عمل آمد‌.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18051
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.