حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد در جاده‌های کردستان برقرار است

  • کد خبر : 4681
  • 18 دی 1401 - 10:55
تردد در جاده‌های کردستان برقرار است
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در خصوص وضعیت موجود جاده‌های استان کردستان گفت: هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی كردستان باز است اما بارش برف و مه غلیظ در مسیر بانه به سیرانبند، بانه به سردشت و بانه به سقز و همچنین در گردنه سیرانبند گزارش شده است و رعایت نكات ایمنی برای تردد در آنها ضروری است.

دانش زندی رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی در خصوص وضعیت موجود جاده‌های استان کردستان اظهار داشت: هم اکنون تمام محورهای مواصلاتی كردستان باز است اما بارش برف و مه غلیظ در مسیر بانه به سیرانبند، بانه به سردشت و بانه به سقز و همچنین در گردنه سیرانبند گزارش شده است و رعایت نكات ایمنی برای تردد در آنها ضروری است.

وی گفت: با وجود اینكه بارش برف در سطح جاده موجب سفیدی جاده نمی شود اما داشتن زنجیرچرخ برای تمام خودروها و تكمیل بودن سیستم گرمایشی ماشین های عمومی از الزامات سفر در كردستان است.

وی افزود: امروز شاهد بارش برف و باران در بعضی از جاده‌های استان کردستان بودیم، که خوشبختانه در حال حاضر تردد برقرار و وضعیت جاده‌ها به صورتی است که برای تردد رانندگان مشکلی وجود ندارد.

زندی ادامه داد: در حال حاضر هیچ مشکلی در جاده‌های استان وجود ندارد و با وجود گزارش مه غلیظ در جاده‌های سقز و بانه همچنان تردد برقرار است و گشت‌های راهداری در جاده‌ها در حال انجام ماموریت هستند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان تاکید کرد: سامانه ۱۴۱ برای تماس تلفنی، پیام کوتاه، نرم افزار تلفن های هوشمند و سایت اینترنتی در هر لحظه اطلاعات مربوط به راه های استان و کشور را در اختیار مسافران قرار می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4681
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.