حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خبر داد:

تدوین برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال

  • کد خبر : 33360
  • 01 اردیبهشت 1403 - 12:23
تدوین برنامه‌های عملیاتی برای تحقق شعار سال
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: در راستای تحقق شعار سال، برنامه‌های عملیاتی برای امسال طراحی و برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با اجرای آنها شاهد ارتقای شاخص‌های آب و فاضلاب در سطح استان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» به نقل از روابط  عمومی آبفا کردستان، محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت: باتوجه‌به نام‌گذاری امسال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، تدابیر مناسبی برای افزایش خدمات‌رسانی با نگاه به شعار سال در نظر گرفته شده و اجرا می‌شود.

وی افزود: آبرسانی به روستاهای استان در قالب چند جبهه عملیاتی از جمله طرح جهاد آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان و آبرسانی بلندمدت به شهرها باهدف جلب مشارکت مردم و خیرین آب‌رسان، رونق تولید و اشتغال در روستاها و استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانه‌ها داخلی از طریق اجرای خطوط انتقال و شبکه‌های آب در روستاها و شهرهای استان از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده در راستای تحقق شعار امسال در حوزه آبفا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای فاضلاب در شهرها و روستاهای استان باهدف جلب مشارکت مردم، رونق تولید و اشتغال، استفاده از تولیدات و تجهیزات کارخانه‌ها داخلی، ارتقای سطح بهداشت جامعه و ساماندهی فاضلاب شهرها و روستاها دیگر اولویت مهم شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه فاضلاب برای امسال است.

فرهاد تصریح کرد: خرید لوازم و تجهیزات کنتور و ست‌های انشعاب و تهیه دستورالعمل بازرگانی به‌منظور خرید و استفاده از تولیدات داخلی باهدف حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی، جهش تولید و نوسازی و ارتقای خدمات، برنامه مهم دیگر شرکت آبفا برای امسال است.

وی ادامه داد: با به ثمر نشستن این برنامه‌های عملیاتی، زمینه تحقق واقعی و عینی شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه آب و فاضلاب استان کردستان فراهم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33360
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.