حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

تامین و توزیع بیش از ‌‎۲۵ هزار تن گاز مایع در کردستان

  • کد خبر : 7035
  • 07 اسفند 1401 - 8:18
تامین و توزیع بیش از ‌‎۲۵ هزار تن گاز مایع در کردستان
مدیر شرکت ملی ‏پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گاز مایع در استان تامین و ‏توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.

جهانبخش نوکانی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: بر اساس آخرین راستی‌آزمایی صورت گرفته در استان ۱۰ هزار خانوار مصرف‌کننده گاز مایع وجود دارد که از طریق ۱۳۰ نمایندگی توزیع می‌‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۵ هزار تن گاز مایع در استان از طریق ۷ شرکت تامین و ‏توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به توزیع الکترونیک گاز مایع در استان در راستای ارائه خدمات مطلوب به ‏شهروندان، تحقق دولت الکترونیک و تحقق حقوق شهروندی از توزیع ماهانه بیش از دو هزار و ۳۰۰ تن گاز ‏مایع با فعالیت ۸ باب تاسیسات گاز مایع در استان خبر داد و اظهار داشت: هیچ گونه کمبودی در ‏خصوص عرضه گاز مایع برای مصرف‌کنندگان واقعی گاز مایع وجود ندارد.

نوکانی توزیع گاز مایع به صورت الکترونیک را در راستای ارائه خدمات مطلوب به ‏شهروندان و همچنین تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی عنوان کرد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه افزود: سازمان‌های متولی باید نسبت به الزام ذینفعان و شرکت‌های تولیدی زیر مجموعه خود جهت ثبت ‏نام در سامانه درخواست فرآوده‌های نفتی ‏http://newtejaratasan.niopdc.ir‏ اقدام کنند تا گازمایع مورد نیاز آنها ‏تامین و از عرضه خارج ازشبکه جلوگیری شود. ‏

وی کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را جز وظایف سازمان صنعت ،معدن و ‏تجارت استان عنوان کرد و با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گاز مایع (LPG‏) به عنوان سوخت خودرو اظهار داشت: میزان گاز مایع جذب شده در استان برای مصارف ‏خانگی و اصناف مورد تائید سازمان‌های متولی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7035
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.