حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

برگزاری مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور در کردستان

  • کد خبر : 12853
  • 06 تیر 1402 - 9:14
برگزاری مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور در کردستان
رقابت‌های کونگ‌فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با بیان اینکه استان کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور خواهد بود، تصریح کرد: این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

“سهیلا چراغی” با بیان این موضوع که جلسات هماهنگی میزبانی مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا ظهر امروز دوشنبه پنجم تیر ماه نشست معاونت ورزش بانوان با رییس و نایب رییس هیات کونگ فوی استان در خصوص ارزیابی زیرساخت ها و همچنین هماهنگی نحوه برگزاری این مسابقات برگزار شد.

وی تاکید کرد: کردستان در حوزه ورزش بانوان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی است و میزبانی مسابقات مختلف می تواند ظرفیت های بانوان این استان را به مرحله شکوفایی برساند.

چراغی افزود: مسابقات کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای ۱۸ لغایت ۲۰ تیر ماه با حضور ورزشکاران استان های سراسر کشور برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت سه روز در اوزان مختلف در سالن آزادی شهر سنندج با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

وی همچنین از حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات خبر داد و اضافه کرد: از “مریم کاظمی پور” معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برای حضور در رقابت های کونگ فوی بانوان کشور دعوت به عمل آمده است و امیدواریم طبق هماهنگی ها این مقام وزارتی در کردستان حضور پیدا کند و از نزدیک نظاره گر مسابقات باشد.

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان در پایان سخنانش اذعان داشت: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان با هماهنگی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیات های ورزشی استان چندین رویداد ورزشی در بخش بانوان تا پایان سال جاری به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12853
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.