حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

بازداشت باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای در سنندج

  • کد خبر : 11453
  • 06 خرداد 1402 - 13:46
بازداشت باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای در سنندج
فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت باند ۶ نفره سارقان حرفه‌ای در سنندج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار علی آزادی از بازداشت باند ۶ نفر سارقان و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای افراد دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی داده شدند.

وی همچنین از کشف ۴۰۰ دستگاه کولر گازی قاچاق در بانه خبر داد و افزود: مأموران پلیس با اشراف اطلاعاتی خودرو حامل این بار قاچاق را متوقف کرده و این کالای قاچاق ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت سارق حرفه‌ای باطری خودرو در سنندج خبر داد و گفت: با افزایش سرقت‌های باطری خودرو در یکی از منطقه حاشیه شهر سنندج، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری ۱۳ فلسطین سنندج با انجام اقدامات پلیسی یک نفر متهم را در این خصوص شناسایی و در عملیاتی ضربتی و منسجم  حین سرقت بازداشت و به مقر پلیس منتقل کردند.

آزادی بیان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: در تحقیقات تکمیلی پرونده یک نفر مالخر شناسایی و بازداشت، تعدادی باطری مسروقه کشف و تمامی مالباختگان شناسایی شده و افراد دستگیر شده به همراه پرونده متشکله، تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر اینکه برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت قاطعانه است، یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم هیچ کسی با سرقت و برهم زدن امنیت، آرامش شهروندان را بر هم بزند. رویکرد کنونی پلیس همواره در طول سال ادامه‌دار خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=11453
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.