حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

انقلاب اسلامی به الگوی استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی تبدیل شده است

  • کد خبر : 26427
  • 17 دی 1402 - 13:41
انقلاب اسلامی به الگوی استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی تبدیل شده است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی ما برای مجاهدان و آزادی خواهان جهان به عنوان الگو و اسوه در سراسر دنیا شکل گرفته است چرا که مردم ما علی رغم تمام تلاش های دشمن و ایجاد یاس برای مردم مرکزیت خود را به عنوان الگو حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کُردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز در دیدار با خانواده شاغلین، وابستگان و بازنشستگان شهرستان سروآباد با درود بر تمام مجاهدان راه اسلام، اظهار داشت: تجلیل و پاسداشت از زحمات کسانی که بار اصلی این انقلاب را از بطن پیروزی تا به امروز در این نهاد مقدس به دوش کشیدند، از وظایف ماست.

سردار گشتاسبی افزود: تلاش ما برای یک مجموعه بزرگ و یک خانواده بزرگ است که در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها برای امنیت در این منطقه ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: پیروزی این انقلاب را مدیون شیرمردانی هستیم که یک روز در این منطقه در مقابل با دشمن برای آزادی این استان ایستادند.

وی گفت: امروز دزلی و مردمان پر تلاش و مجاهد این خطه در امنیت کامل به سر می‌برند و این امر نتیجه حضور بزرگ مردانی است که یک روز با تمام وجود برای امنیت در این منطقه کوشیدند و این مجاهدت امروز بیشتر دیده می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به شرایط کنونی دنیای اسلام امروز افزود: انقلاب اسلامی ما سه ویژگی منحصر به فرد دارد که در هیچ کدام از انقلاب‌های جهان دیده نشد و اساس شکل‌گیری این انقلاب برگرفته و با تاسی از انقلاب پیامبر مکرم اسلام بود و همین امر باعث شد تا همه باورهای ما نه در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام پذیزفته و همه ملت‌های مسلمان پذیرای آن شدند.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: امروز مسئله اصلی ما مسلمانان مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه است که این امر یکی از مسائل اساسی روز دنیا برای هر مسلمان است.

وی در ادامه به همراهی و پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: امروز مردم و ملت ما در هر جای این کشور پهناور اسلامی حضور پیدا می‌کنند نام و آوازه این انقلاب را در تمام جهان طنین‌انداز می‌کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما برای مجاهدان و آزادی خواهان جهان به عنوان الگو و اسوه در سراسر دنیا شکل گرفته است چرا که مردم ما علی رغم تمام تلاش های دشمن و ایجاد یاس برای مردم مرکزیت خود را به عنوان الگو حفظ کرده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت: امروز سوال اساسی از جبهه استکبار این است که آیا امروز اگر ایران و این انقلاب و تمامی آزادی‌خواهان در جهان برای آزادی و استقلال خود تلاش می‌کنند این کار جرم محسوب می‌شود؟

وی در ادامه بیان داشت: امروز آمریکا و اسرائیل با وقاحت تمام و بدون هیچ وجدانی مردم غزه را به خاک و خون کشیده‌اند  و این وظیفه هر مسلمانی در هر گوشه از جهان اسلام است تا در برابر آنها ایستادگی کنند چرا که حاکمیت اسلام و پرچمداری آن به دست مسلمانان است نه کافران.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در پایان این مراسم در دیداری صمیمی با مردم روستای دزلی گفتگو کرد.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26427
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.