حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2
نماینده‌ مردم شهرستان بیجار در مجلس:

انزجار و نفرت از اسکتبار جهانی ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد

  • کد خبر : 21102
  • 13 آبان 1402 - 9:07
انزجار و نفرت از اسکتبار جهانی ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد
نماینده‌ مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی، گفت: انزجار و نفرت از اسکتبار جهانی ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد، اعلام انزجار انسان‌های آزاده از آمریکا و رژیم صهیونیستی همیشگی است.

علیرضا زندیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه‌ خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: اعلام انزجار از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس همیشگی بوده و شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: ریشه انقلاب ما استکبارستیزی است و همواره مقابل آمریکا و استکبار جهانی خواهد ایستاد و از همه ملت‌هایی که علیه جبهه استکبار به پا خواسته‌اند حمایت خواهد کرد.

نماینده مردم بیجار با اشاره به طوفان‌الاقصی و ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان، دانش‌آموزان و زنان بی‌دفاع، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا، بیان تنفر جمهوری اسلامی از رفتار بیرحمانه سیاستمداران این کشور در حمایت از صهیونیست جنایتکار و کودک کش است.

وی ادامه داد: آمریکا و صهیونیست دشمن قسم خورده مسلمانان جهان هستند و در این نقشه شیطانی، از کشتن انسان‌های بیگناه ابایی ندارند.

زندیان با اشاره به اینکه جنایات این ۲ کشور علیه مردم ایران در طول سال‌های قبل و پس از انقلاب بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا تنها یک شعار نیست بلکه برخاسته از تنفر و انزجاری مردمی است که مورد خصومت‌های بیرحمانه آمریکا بوده است.

وی گفت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که ما در مسیری که آغاز کرده ایم ایستادگی خواهیم کرد و انتقام خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت.

زندیان از عموم مردم کردستان و شهرستان بیجار دعوت کرد در راهپیمایی ۱۳ آبان هرچه باشکوه‌تر و با مشت‌های گره کرده‌‌ انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام و با ندای الله‌اکبر‌، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به گوش جهان برسانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21102
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.