حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
فرماندار بیجار:

امروز سران کشورهای اروپایی و آمریکایی نگران از افزایش رشد حجاب و عفاف در جوامع خود هستند

  • کد خبر : 13690
  • 25 تیر 1402 - 4:57
امروز سران کشورهای اروپایی و آمریکایی نگران از افزایش رشد حجاب و عفاف در جوامع خود هستند
فرماندار بیجار گفت: کشورهای اروپایی هم که دشمنی آشکار با اسلام و دین دارند، از نفوذ و گرایش جوامع خود به دین مبین اسلام نگران هستند.

محمد حسین محبیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی اظهارداشت: اهمیت موضوع حجاب و عفاف بسیار مهم است چرا که زن از نگاه جوامع اسلامی و سایر جوامع به شکلی است که بنیاد خانواده و حریم خانواده را حفظ می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که در مسیر تربیت دینی و اعتقادی نسل نوجوان و جوان هزینه شود، بدون شک تضمین کننده آینده‌ایی در آرامش خاطر و داشتن یک خانواده صمیمی است.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه تعالیم اسلامی و آموزش‌های دینی و فرهنگی در نسل جدید، سرمایه‌گذاری ارزشمند اخلاقی در آینده است، تاکید کرد: سرمایه ارزشمند نهاد خانواده اسلامی، می‌تواند به صورت متوالی، تربیت کننده نسل‌های پس از خود باشد و فرهنگ غنی، اعتقادی و اخلاقی نسل به نسل ادامه یابد.

محبیان افزود: امروز در مقابله با هجمه‌های روز افزون دشمن علیه اسلام، حجاب، عفاف جامعه و بخصوص بانوان، باید سطح آگاهی، دشمن‌شناسی و سواد رسانه‌ایی جامعه را افزایش داد.

وی تاکید کرد: باید در این جنگ اعتقادی و تهاجم فرهنگی از ظرفیت‌های موجود و افراد صاحب نظر و کارشناس استفاده شود، در بسیاری از موارد اظهار نظر بدون دانش، نتیجه عکس خواهد داشت.

فرماندار بیجار زندگی ائمه اطهار و اسناد تاریخی صدر اسلامی و انقلاب اسلامی ایران را بهترین مرجع و منبع برای نسل جدید برشمرد و گفت: در این جنگ ترکیبی دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران اسلامی، باید نسبت به همه جنبه‌های دینی و اعتقادی از آگاهی لازم برخوردار شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13690
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.