حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
سردار آبنوش:

امامان انقلاب ما قدرت منطق را مسلح به منطق قدرت کردند/ امروز ایران اسلامی در معادلات دنیا تاثیرگذار است

  • کد خبر : 8364
  • 15 فروردین 1402 - 22:53
امامان انقلاب ما قدرت منطق را مسلح به منطق قدرت کردند/ امروز ایران اسلامی در معادلات دنیا تاثیرگذار است
مشاور رئیس سازمان بسیج کشور گفت: دشمن به دنبال این بود که با تفکر داعش چهره اسلام را مخدوش نماید اما میلادهای ما بودند که طومار دشمنان اسلام را در هم پیچیدند و اسلام را به جهان معرفی نمودند.

به گزارش خبرنگار کردتودی، سردار سالار آبنوش مشاور رئیس سازمان بسیج کشور در مراسم وداع با شهید مدافع حرم شهید میلاد حیدری که در مسجد جامع  شهرستان قروه برگزار شد اظهار داشت: دشمن امروز به هر حربه ای متوسل می شود تا به عمر کوتاه خود حداقل یک روز را اضافه کند و در همین رابطه با ایجاد شبهه هایی در فضای مجازی به دنبال ایجاد شک و تردید برای مردم است.

 

وی با بیان اینکه یک عده که ذلیل و خودباخته هستند همیشه به دنبال حرف زدن و گفتگو با دشمن هستند، در حالی که گفتگو با دشمن و سازش با دشمن برای مسلمانان از صدر اسلام پذیرفتنی نبوده و نیست افزود: امروز ما منطق قدرت را در منطقه ایجاد نموده ایم.

 

وی گفت: ما اهل خشونت نیستیم، تمام وجود پیامبر ما رحمت و مهربانی بود اما در برابر کفار و پیروان کفر با اقتدار ایستادند و دشمنان را شکست دادند

 

سردار آبنوش ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی این یکه تاز امروز ما و این شهسوار واقعی اسلام هزاران میلاد برای ما ایجاد نموده است که در گوشه گوشه کشور حضور دارند و فرزندان حاج قاسم سلیمانی در راه خود محکم و با وفا هستند و در سراسر جهان این پیروان حاج قاسم سلیمانی هستند که با تاسی از مکتب اهل بیت در برابر مستکبران ایستاده اند.

 

وی یادآور شد: در گام اول انقلاب علی رغم فراز و نشیب های بسیاری که وجود داشت امامان انقلاب ما قدرت منطق را مسلح به منطق قدرت نمودند و امروز در سایه سار این منطق قدرت است که دشمن به دست بوسی می آید.

 

وی با بیان اینکه منطق قدرت ایران اسلامی را دشمن درک کرده است و امروزدر برابر این منطق زانو زده است ادامه داد: امروز در کشورهای اروپایی و آمریکایی هیات مذهبی تشکیل شده و پیروان مکتب اهل بیت در حال گسترش هستند و شمار مسلمانان در جهان افزایش یافته است و این حاصل خون جوانان مسلمانی است که با تاسی از مکتب اهل بیت و مکتب امام راحل در راه مبارزه با دشمن قدم برداشته اند.

 

مشاور رئیس سازمان بسیج کشور اذعان کرد: این قدرت و عظمت امروز ما نتیجه مجاهدت های میلاد و میلادها است که دشمن به خوبی به این اقتدار که در سایه سار اسلام ناب و به برکت حضور این دلاوران ایجاد شده و متبلور شده، آگاه است

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این بود که با تفکر داعش چهره اسلام را مخدوش نماید اما میلادهای ما بودند که طومار دشمنان اسلام را در هم پیچیدند و اسلام را به جهان معرفی نمودند.

 

وی در پایان گفت: اسرائیل کودک کش در حال اضمحلال است و از روی ذلت فرزندان ما را به شهادت می رساند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8364
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.