حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبرداد:

ارتقای ۸ سایت تلفن همراه محور تردد زائران اربعین در کردستان

  • کد خبر : 15351
  • 25 مرداد 1402 - 7:07
ارتقای ۸ سایت تلفن همراه محور تردد زائران اربعین در کردستان
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تکنولوژی هشت سایت تلفن همراه در نقاط جاده‌ای و روستاهای محور اربعین در استان ارتقا داده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به ضرورت ارائه خدمات ارتباطی به زائران امام حسین (ع) اظهار کرد: این مجموعه با تقویت و توسعه شبکه فیبرنوری برای ارائه خدمات ارتباطی تلفن ثابت، دیتا و همراه در مسیرهای تردد زائران منتهی به پایانه مرزی در شهرستان مریوان، عملیات و پروژه‌های قابل توجه‌ای اجرا کرده است.

وی اظهار داشت: ارتقا تکنولوژی سایت‌های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودار ملا، صوفیان، بهرام آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به ۴G از اقداماتی است که در محورهای مواصلاتی اربعین در استان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: این اقدام امکان بهره‌مندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های تلفن همراه اول با کیفیت بالاتر و پایداری ارتباط را در محدوده مرز باشماق و محورهای مواصلاتی استان به اربعین را بیش از پیش فراهم کرده است.

حکمت همچنین از عملیات نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات در محدوده مرز باشماق خبر داد و افزود: این عملیات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا و به پایان رسیده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه این سایت در مجاورت سالن ترانزیت باشماق استقرار یافته بیان داشت: نصب و راه‌اندازی پرتابل همراه اول مخابرات ،پوشش و تقویت سرویس‌های تلفن همراه را در محدوده مرز باشماق به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تامین اعتبار لازم، تکنولوژی، زیرسا خت و تجهیزات سایت‌های اعلام شده ارتقا یافته‌اند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15351
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.