حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
2
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

اجرای ۱۶ طرح مخابراتی در بیجار طی سالجاری/ظرفیت‌سازی۷۰۴ پورت مخابراتی

  • کد خبر : 2352
  • 09 آبان 1401 - 8:41
اجرای ۱۶ طرح مخابراتی در بیجار طی سالجاری/ظرفیت‌سازی۷۰۴ پورت مخابراتی
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: امسال تاکنون 16 طرح در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 532 میلیون ریال در بیجار اجرایی شده که امکان واگذاری سریع سرویس‌ها به متقاضیان جدید را مهیا می‌سازد.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی با بیان اینکه توسعه ظرفیت‌های مخابراتی در شهرستان بیجار از استراتژی‌های دارای اولویت امسال بشمار می‌رود گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۷۰۴ پورت در این شهرستان ظرفیت‌سازی شده است‌.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های توسعه‌ای در سه سرویس ADSL ،VDSL و تلفن ثابت در شهرستان بیجار ارتقا داده شده است افزود: از ۷۰۴ پورت ایجاد شده، ۳۵۲ پورت آن ADSL، تعداد ۲۲۴ پورت تلفن ثابت و ۱۲۸ پورت دیگر نیز VDSL است که به ظرفیت سرویس‌های مذکور اضافه شده‌اند.

حکمت اظهار داشت: این پوررت‌ها در قالب ۱۶ طرح در حوزه توسعه سیستم‌های مخابراتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال اجرایی شده که امکان واگذاری سریع سرویس‌های فوق به متقاضیان جدید را مهیا می‌سازد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان ساخت: در حال حاضر از ۹ هزار و ۴۱۷ پورت منصوبه ADSL تعداد ۶ هزار و ۷۳۲ پورت به مشتریان واگذار شده است.

حکمت اعلام کرد: هم اکنون ۳۴ هزار و ۹۷۶ شماره منصوبه تلفن ثابت در شهرستان بیجار وجود دارد که آماده واگذاری بیش از ۳۱ هزار و ۸۶۰ شماره تلفن ثابت دیگر نیز هستیم.

وی یادآورشد: تعداد پورت‌های منصوبه سرویس VDSL در شهرستان بیجار ۱۲۸ مورد است که ظرفیت واگذاری و ثبت‌نام به مشترک جدید وجود دارد.

وی ضمن اعلام این مهم که مخابرات منطقه کردستان با در نظر گرفتن اولویت‌های مخابراتی در نقاط مختلف، نسبت به اجرا و طراحی پروژه‌های توسعه‌ای و ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی برابر استانداردهای موجود در حوزه ICT اقدام خواهد نمود افزود: تحقق این مساله رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2352
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.