حدیث روز

  • امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

اجرای بیش از ۴۸۸میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سنندج

  • کد خبر : 18790
  • 18 مهر 1402 - 10:07
اجرای بیش از ۴۸۸میلیارد ریال پروژه مخابراتی در شهرستان سنندج
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در نیمه اول سال جاری ۲۸ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۴۸۸میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال با هدف توسعه و ارتقا زیرساختها و بهبود عملکرد سیستم‌های مخابراتی در شهرستان سنندج اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی با اشاره به اینکه این ۲۸پروژه در سه حوزه دیتا، شبکه ارتباطات سیار و تلفن ثابت عملیاتی شده است افزود: هم اکنون شاهد ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات و سرویس‌های مخابراتی و افزایش رضایتمندی مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی شهرستان سنندج هستیم.

وی اظهار داشت: در بخش زیرساخت‌های انتقال،۱۱پروژه با سرمایه‌گذاری۱۲میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال در روستاهای هفت اصحاب، گول، زروان، شینه، لنج آباد، روستای لره دول و pcسنندج اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان کرد: در حوزه شبکه ارتباطات سیار،۱۳پروژه در دو قالب توسعه و ارتقا عملیاتی شده است که شامل ایجاد نیوسایت تلفن همراه در روستای آساوله با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد ریال و ارتقا تکنولوژی سایت‌های موجود به ۴G در روستاهای تیژتیژ، انگوران، زنوری آساوله، پارک شهرک سعدی، خانقاه، ۱۷ شهریور، شهرک بعثت، شهرک سپاه ،کلانتری ۱۸،ویلاشهر و نایسر با اعتبار۴۰۵میلیارد ریال است.

حکمت با اشاره به نیاز روزافزون جامعه بخصوص دانشجویان، دانش آموزان و صاحبان کسب و کارهای دیتا بیس به اینترنت برای انجام امور روزانه، یادآور شد: در راستای فراهم نمودن شرایط استفاده و بهره‌مندی بخش بیشتری از جامعه از اینترنت پرسرعت مخابرات، سه پروژه در روستاهای دگران، دوشان و مرکز ۳، با سرمایه گذاری۷۶۸ میلیون ریال در حوزه توسعه سرویس ADSL انجام شده است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که منطقه کردستان در اجرای پروژه‌های فیبرنوری و سرویس FTTH در سطح کشور به عنوان استان پیشرو و پیشتاز عملکرد مطلوبی داشته است در تحقق این مهم در نقاط شهری بخصوص در مجتمع‌های تازه احداث تمام توان خود را بکار گرفته است.

وی اعلام کرد: در نیمه اول سال جاری ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اجرای تکنولوژی FTTH در شهر سنندج سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18790
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.