حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی در کردستان

  • کد خبر : 6982
  • 06 اسفند 1401 - 8:32
آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی در کردستان
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی در کردستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سیدعبدالرحمن حسینی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌ها به صورت غیرحضوری و اینترنتی از اوایل اسفندماه شروع شده است، اظهار کرد: پیش‌فروش بلیط از ۷ اسفند نیز به صورت حضوری نیز در محل پایانه‌های مسافربری و دفاتر فروش شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه‌های مسافر و یا دفاتر فروش بلیط سطح شهر صورت می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت: اداره‌‌کل راهداری کردستان  به‌ منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل محورهای مواصلاتی سطح استان و انجام به ‌موقع و سریع عملیات راهداری فعالیت‌های گسترده‌ای را برای تعطیلات نوروزی در دست اقدام دارد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی برای خدمات‌رسانی در ایام نوروز استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: دو هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان شامل ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۷۴۰ دستگاه مینی‌بوس و هزار و ۱۰۰ دستگاه سواری عمومی برای جابه جایی مسافران در استان در نظر گرفته شده است.

حسینی اضافه کرد: نظارت‌های میدانی، تقویت گشت‌های راهداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در ترمینال‌ها و پایش دوربین‌های تصویری از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل جهت جلب رضایت مسافران در این ایام خواهد بود.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: عملیات‌هایی برای بهبود و سهولت مسافران در سطح استان در حال انجام است که می‌توان به بهبود کیفیت محورها، احیای خط‌کشی و نصب بنرهای خوش‌آمدگویی، لکه‌گیری جاده‌ها، تکمیل و مرمت گاردریل و آشکارسازی نقاط پرحادثه اشاره کرد.

وی اذعان کرد: همچنین نظارت بر عملکرد مجتمع‌های رفاهی در جاده‌های بین‌شهری و نظارت بر مراکز معاینه فنی انجام خواهد شد.

حسینی گفت: مسافران نوروزی می‌توانند برای جلوگیری از تصادفات، مسافرت‌های خود را با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهند.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۴۱ به صورت تلفن گویا و پیامکی آماده ارائه راهنمایی‌های مختلف در خصوص وضعیت ترافیکی و اعلام مسافت بین شهرها و دریافت انتقادات و شکایات است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=6982
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.