حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف محقق ساخت

  • کد خبر : 5960
  • 13 بهمن 1401 - 13:08
پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را در ابعاد مختلف محقق ساخت
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استقلال و آزادی در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی، مدیریتی را به معنای واقعی کلمه محقق ساخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ظهر امروز در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام شهدا به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت قرار دارد و این امنیت و عزت ایران و انقلاب مرهون خون هزاران شهیدی است که در برابر دشمن ایستادند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد،استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

سردار حسینی با بیان اینکه همه دنیا می‌دانند که ما روزگاری برای دفاع از کشورمان حتی نمی‌توانستیم کمترین تجهیزات نظامی و دفاعی را خریداری کنیم گفت: اما امروز به برکت خون‌های بر زمین ریخته دوران دفاع مقدس و میدان‌های مختلف، به حدی از عزت و اقتدار رسیده‌ایم که صدای غرش موشک‌هایمان نفس‌های دشمنان را در سینه حبس کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که انقلاب با پایبندی به شعارهای خود همچنان با قدرت پیش می‌رود و امروز محدود در انقلاب نیستیم و انقلاب را نه در منطقه بلکه خارج از مرزها در سطح جهان صادر کردیم.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر با بیان اینکه دشمن پس از ناکامی در تشدید آشوب‌های اخیر با استفاده از جنگ ترکیبی درصدد انتقام از مردم شریف ایران برآمده است، بیان کرد: ملت بزرگ ایران پاسدار اندیشه‌های ناب امامین انقلاب اسلامی و آرمان والای شهدای گرانقدر هستند و تا آخرین نفس در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

سردار حسینی به این نکته اشاره کرد که شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است چرا که ما هر آنچه را که امروز داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر بوده است.

در پایان شرکت کنندگان در این آیین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و شستشوی قبور مطهر شهدای گمنام با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5960
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.