حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

نشست تخصصی جهاد تببین در شهرستان مریوان برگزار شد

  • کد خبر : 15331
  • 24 مرداد 1402 - 8:45
نشست تخصصی جهاد تببین در شهرستان مریوان برگزار شد
نشست تخصصی جهاد تبیین با حضور فرماندار، و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای دولت فرمانداری شهرستان مریوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کردتودی، در مریوان فرماندار مریوان با اشاره به اینکه همزمان با استقرار دولت سیزدهم نارضایتی های زیادی در شهرستان وجود داشت خاطر نشان کرد: با تشکیل کمیته بررسی نارضایتی ها بسیاری از مشکلات برطرف گردید.

وی اظهار داشت: چالش های پیشران نارضایتی های شهرستان با اراده خوب مجموعه شورای تامین و شورای اداری شهرستان شناسایی و حل شده است.

احمدی با اشاره به اینکه ۴۶ درصد اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است افزود: این امر نشان دهنده وجود ظرفیت‌های شهرستان برای جذب اعتبارات و اراده والای دولت سیزدهم برای توسعه هرچه بیشتر مریوان می‌باشد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که استان کردستان را یک استان فرهنگی نامیده اند گفت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در طول یک سال و نیم گذشته بیش از ۳۰ برنامه فاخر فرهنگی با جمعیت‌های افزون بر ۱۰ هزار نفری برگزار شده است

احمدی با بیان اینکه هدف دولت در شهرستان مریوان توسعه هرچه بیشتر این شهرستان است گفت: از روز گذشته نصب عرشه پُل گاران آغاز شد که پروژه مهم و از اقدامات خوب دولت در مریوان است.

فرماندار مریوان انتقال آب ازسد گاران به دریاچه زریبار را بسیار مهم دانست و افزود:  ورود ۲۰۰ لیتر در ثانیه آب از سطح گاران به دریاچه زریبار موجب زنده شدن طبیعت زیبای دریاچه شده است.

وی با اشاره به اینکه عید امسال نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار نفر گردشگر از مریوان بازدید نمودند گفت: تا پایان شهریور امسال پوشش آنتن دهی ایرانسل در مریوان نیز کامل خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15331
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.