حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان:

مصرف بنزین کردستان در ایام اربعین ۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 16656
  • 20 شهریور 1402 - 10:45
مصرف بنزین کردستان در ایام اربعین ۶ درصد افزایش یافت
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه در زمان تردد زائران از مرز باشماق، ۲ جایگاه سیار سوخت رسان در این مرز مستقر شد گفت: در ایام اربعین مصرف بنزین ۶ درصد در استان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، جهانبخش نوکانی وضع سوخترسانی در منطقه را در ایام اربعین مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: بهطور میانگین در ایام عادی سال روزانه ۲ میلیون لیتر بنزین در منطقه کردستان توزیع میشود اما در ایام اربعین این میزان حدود ۶ درصد افزایش یافت.

وی افزود: مصرف نفتگاز منطقه نیز بهطور میانگین سالانه ۱.۷ میلیون لیتر است که در ایام اربعین حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: گاز مایع به همه موکبهای در مسیر توزیع میشود و بعضی از شرکتها نیز داوطلبانه و رایگان، گاز مایع توزیع میکردند و کمبودی وجود نداشت.

نوکانی به اشاره به فعالیت ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۵۰ جایگاه عرضه سیانجی در منطقه، ادامه داد: حدود ۲۰۰ کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع در این ایام توزیع شده است.

وی افزود: ۲ هفته پیش از آغاز سفر زائران، برنامهریزیهای لازم برای سوخترسانی در مسیر تردد زوار در شهرستان های دهگلان، سقز، قروه و مریوان انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: تمهیدهای لازم برای سوخترسانی مطلوب و خدماترسانی شبانهروزی جایگاهها بهویژه ۲۵ جایگاه عرضه سوخت واقع در مسیر اصلی تردد زائران، انجام شد.

نوکانی با تاکید بر در اختیار قرار دادن کارت آزاد اضطراری جایگاهداران در جایگاههای بنزین و نفتگاز منطقه به میزان کافی، گفت: ۶ گروه در مسیرهای پرتردد بهصورت شبانهروزی بر روند عرضه سوخت در این منطقه نظارت میکنند.

وی از استقرار ۲ دستگاه جایگاه سیار سوخت در منطقه خبر داد و گفت: ۲ خودرو سوخترسان سیار به منطقه اعزام شد که نقش مهمی در تسهیل عملیات سوخترسانی در مسیر تردد ۱۵۰ کیلومتری اصلی منطقه داشت.

براساس آخرین آمار دریافتی، امسال بیش از ۱۱۵ هزار زائر اربعین از مرز باشماق برای عزیمت به کربلای معلی تردد کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16656
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.