حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
عالم برجسته اهل‌سنت کردستان:

مردم همسو و پابه‌پای پلیس در اجرای «طرح نور» هستند

  • کد خبر : 33545
  • 04 اردیبهشت 1403 - 15:35
مردم همسو و پابه‌پای پلیس در اجرای «طرح نور» هستند
عالم اهل‌سنت کردستان گفت: با اجرای طرح نور که از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است، اکثرِ بانوانِ و خانم‌ها با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی هستند، وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای این طرح، بهتر و مطلوب‌تر شده و بی شک با وجود چنین شرایط و فضایی در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

ماموستا عبدالسلام محمدی، عالم اهل‌سنت استان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«کردتودی» اظهار داشت: همکاری و یاری مردم در کنار و همراه با پلیس به‌عنوان مجری قانون و مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم باعث عدم تأثیرگذاری شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جریان‌سازی معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی خواهد شد و نخواهند توانست بر عزم و اراده پلیس تأثیری بگذارند.

محمدی هدف از اجرای طرح نور را ارتقا امنیت اخلاقی و تشدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و در ادامه افزود: به‌منظور افزایش احساس امنیت، ایجاد بستر و فضایی امن برای بانوان و خانواده‌ها در جامعه، مقابله‌ای باتدبیر، مستمر و هدفمند با هنجارشکنان و رعایت حقوق شهروندی در مقابله با افراد بی‌توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در جامعه، طرح نور با نظارت و اجرای فراجا صورت می‌گیرد که نیاز است مردم و جامعه در اجرای طرح با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

ماموستا محمدی بیان کرد: با اجرای طرح نور که از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است، اکثرِ بانوانِ و خانم‌ها با مجریان قانون و حافظانِ امنیت در تعامل، همکاری و همراهی هستند، وضعیت عفاف و حجاب در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای این طرح، بهتر و مطلوب‌تر شده و بی شک با وجود چنین شرایط و فضایی در روزها و هفته‌هایِ آینده روندِ بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت.

وی یادآور شد: همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولان موظف هستند با حساسیت و اولویت در حوزه عفاف و حجاب به وظایف خود عمل کنند و با مجموعه فراجا و پلیس تعامل، همراهی و هماهنگی لازم را داشته باشند، چرا که عفاف و حجاب، علاوه بر اینکه امر خداوند متعال محسوب می‌شود، از منویات مقام معظم رهبری و قانون کشور نیز است.

عالم برجسته اهل‌سنت کردستان در ادامه اذعان کرد: چنانچه طرح نور به طور کامل به مرحله اجرا برسد، کسانی که کشف حجاب می‌کنند متوجه خواهند شد که به‌راحتی نمی‌توانند در اجتماع تردد کنند و نخواهند توانست از خدمات ادارات، نهادها و اصناف استفاده نمایند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: مسئله حجاب و عفاف، به دستاویزی برای ضربه‌زدن دشمنان به پیکره نظام و دین اسلام تبدیل شده است و با طراحی هرج‌ومرج داخلی، ترویج بی‌بندوباری و فساد اخلاقی، پایه و ستون‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده‌اند، دیگر به موضوع حجاب با دید اجتماعی و فرهنگی نمی‌توان نگریست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33545
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.