حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1
استاندار کردستان:

مجموعه‌های زیرپوشش صندوق بازنشستگی در کردستان سرمایه‌گذاری کنند

  • کد خبر : 14786
  • 11 مرداد 1402 - 14:50
مجموعه‌های زیرپوشش صندوق بازنشستگی در کردستان سرمایه‌گذاری کنند
استاندار کردستان خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و مجموعه‌های زیرپوشش صندوق بازنشستگی کشوری در سقز به ویژه در صنعت پتروشیمی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در آیین افتتاح خانه امید بازنشستگان کشوری سقز اظهار کرد: در سقز زمینه برای سرمایه‌گذاری حوزه پتروشیمی به لحاظ تامین زمین مناسب و خط انتقال خوراک فراهم است، ضمن اینکه در سایر شهرستان‌ها هم شرایط برای سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع تبدیلی و کشاورزی مساعد است.

 

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری هلدینگ های زیرمجموعه صندوق بازنشستگی در استان دنبال می شود، افزود: البته سرمایه گذاری شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان جزو مصوبات سفر رییس جمهور و تکلیف است.

 

زارعی کوشا سرمایه گذاری به شکل تعاونی را کاری اررشمند دانست و بر لزوم انجام سرمایه‌گذاری هایی مثل شرکت حمل و نقل زیویه بار سقز تاکید کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه به وجود بازنشستگان افتخار می‌کنیم، اضافه کرد: برای ایجاد مجتمع تفریحی و ورزشی بازنشستگان، بیش از سه هزار مترمربع زمین در سنندج اختصاص یافته که آمادگی داریم این طرح را شروع کنیم.

 

استاندار کردستان اعلام آمادگی کرد در زمینه احداث مسکن بازنشستگان نیز از طریق تغییر کاربری و در قالب نهضت ملی مسکن اقدام کند.

 

ضرورت اجرایی شدن پرداخت فوق‌العاده مناطق جنگی

 

نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم بر ضرورت اجرایی کردن پرداخت حق مناطق جنگی بازنشستگان مختص ۶ استان مرزی تاکید کرد.

 

بهزاد رحیمی با بیان اینکه به مشکلات بازنشستگان واقفیم و از تلاش برای آنان کوتاهی نکردیم، افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان از مطالبات مهم قشر بازنشسته است و امیدواریم دولت سریعتر این مهم را به نتیجه برساند و در برنامه هفتم توسعه گنجانده شود.

 

وی به فعالیت ۱۸۰ شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری اشاره داشت و خواستار ورود این شرکت ها برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن شهرستان سقز شد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14786
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.