حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

عملیات اجرایی فاز نخست کارخانه تولید کاغذ حرارتی در مریوان شروع شد/ دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در کردستان

  • کد خبر : 7789
  • 26 اسفند 1401 - 13:39
عملیات اجرایی فاز نخست کارخانه تولید کاغذ حرارتی در مریوان شروع شد/ دعوت از سرمایه‌گذاران برای حضور در کردستان
عملیات اجرایی فاز اول کارخانه تولید کاغذ حرارتی مریوان با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ، این واحد تولیدی توسط بخش خصوصی و در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع در محل شهرک صنعتی مریوان (دشت بیلو) ایجاد می شود.

سرمایه‌گذار این واحد صنعتی روز پنجشنبه در آیین کلنگ‌زنی این طرح اظهارداشت: این طرح توسط هلدینگ سپاس اجرا می شود و به تولید کاغذ حرارتی که از نیازهای حیاتی کشور است خواهد پرداخت.

بهاره شریفیان، ظرفیت سالانه تولید این کارخانه را سه هزار تن اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود طی ۶ ماه آینده خط تولید این کارخانه به بهره برداری برسد و به صورت مستقیم برای ۹۰ نفر ایجاد اشتغال کند.

وی یادآور شد: مواد اولیه این کارخانه از پوره سنگ کاغذ است که خارج از کشور وارد می شود و هیچگونه ضایعات محیط زیستی نخواهد داشت.

دعوت از سرمایه گذاران برای حضور در کردستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان هم در این آیین اظهار کرد: قرار است سرمایه گذار این طرح، در فاز اول ظرفیت اشتغال ۹۰ نفر و در مرحله تکمیلی ۱۲۰نفر را فراهم کند.

مهدی رمضانی با بیان اینکه مواد اولیه این طرح از سنگ است و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی رساند، اضافه کرد: از سرمایه گذاران در تمام نقاط کشور دعوت می کنیم در کردستان و شهرستان مریوان سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه مریوان به دلیل مرزی بودن ظرفیت بسیار خوبی در زمینه صادرات محصولات مختلف دارد، گفت: این طرح علاوه بر اشتغالزایی، قدمی موثر در راستای صنعتی شدن استان است

رمضانی ضمن تقدیر از پیگیری ها بعمل آمده توسط قرماندار مریوان اظهار داشت:باید بصورت ویژه از فرماندار مریوان بخاطرپیگیری های مستمر و نیز ایجاد شرایط لازم برای فعالیت سرمایه گذار محترم تقدیر و‌تشکر نمایم.

فرماندار مریوان هم در این مراسم ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان، گفت: مرز باشماق مریوان با تراز تجاری هفت میلیارد دلار در سال گذشته، ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری است.

اسماعیل احمدی یادآور شد: این شهرستان به دلیل داشتن نیروی کار باانگیزه و مواد اولیه بسیار مناسب، و‌نیز برخورداری از امنیت پایدار مثال زدنی پتانسیل خوبی برای سرمایه گذاری دارد و کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه می کند.

فرماندار مریوان تصریح کرد تمامی مدیران و متولیان امر در استان و شهرستان مریوان همدل و با انگیزه آماده هستند تا کمک کنند تا جهش تولید در مریوان اتفاق بیفتد

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=7789
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.