حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
فرمانده انتظامی استان کردستان:

صدور ۲۵ هزار جلد گذرنامه در کردستان/ گذرنامه موقت با اعتبار ۵ ساله مخصوص اربعین صادر می‌شود

  • کد خبر : 12527
  • 30 خرداد 1402 - 10:04
صدور ۲۵ هزار جلد گذرنامه در کردستان/ گذرنامه موقت با اعتبار ۵ ساله مخصوص اربعین صادر می‌شود
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 25 هزار جلد گذرنامه در کردستان صادر شده است، گفت: برای اولین بار گذرنامه موقت با اعتبار 5 ساله مخصوص اربعین صادر می‌شود.

سردار علی آزادی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی،با بیان اینکه خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین افتخار است، گفت: انتظام‌بخشی و تسهیل در تردد زائرین با کمک و همراهی اداره‌کل راهداری در دستور کار جدی انتظامی استان در سفرهای اربعین امسال قرار دارد.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۵ هزار جلد گذرنامه در استان صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۹ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه گذرنامه موقت با اعتبار ۵ ساله مخصوص اربعین صادر می شود، گفت: از نیمه دوم تیرماه سال جاری شهروندان با مراجعه به پلیس +۱۰ و یا از طریق سامانه پلیس من می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

سردار آزادی درادامه از قرارگاه اربعین در انتظامی استان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه مرز باشماق استان کردستان برای دومین بار پذیرای زائران اربعین می باشد اقدامات و تسهیل در رفت و آمد، صدور گذرنامه و امنیت و آرامش شهروندان با جدیت در دستور کار قرار دارد و به صورت لحظه ای رصد می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس با آمادگی کامل در خدمت زائران اربعین است، گفت: امنیت و آسایش روانی شهروندان خط قرمز پلیس است و در انتظامی استان با جدیت این مهم  در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12527
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.