حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
یادداشت؛

 «سپاه پاسداران» خاری در چشم ضدانقلاب

  • کد خبر : 33373
  • 02 اردیبهشت 1403 - 6:50
 «سپاه پاسداران» خاری در چشم ضدانقلاب
هم‌زمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ و در شرایطی که هنوز نظام نوپای جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود، گروهک‌های تروریستی در گوشه‌گوشه کشور با خیال رسیدن به قدرت فعالیت‌های مسلحانه خود را تشدید کردند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، هم‌زمان با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ و در شرایطی که هنوز نظام نوپای جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود، گروهک‌های تروریستی در گوشه‌گوشه کشور با خیال رسیدن به قدرت فعالیت‌های مسلحانه خود را تشدید نمودند و در تلاش بودند تا بتوانند در بهبوهه حاصل از تغییر قدرت نظام، خودی نشان دهند که در همین میان گروهک‌های تروریستی همچون دموکرات و کومله در جای‌جای استان کردستان پراکنده شدند و در بسیاری از شهرها مقر و پایگاه تشکیل دادند.

 با آغاز فعالیت این گروهک‌ها در استان کردستان امنیت و آرامش مردم سلب شد و شرایط به‌گونه‌ای رقم خورد که کمتر کسی گمان بهبود وضعیت را داشت به شکلی که در شهر مریوان پاسداران انقلاب اسلامی را با موزائیک سر بریدند و جنایات بی‌شماری در حق خانواده‌های آنان مرتکب شدند.

 ترور، ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، اسیر و زندانی نمودن افراد بی‌گناه، کشتار زنان و کودکان و بی‌شمار جنایات دیگر تنها بخشی از ددمنشی‌های مزدوران تروریست در استان کردستان بود.

 در این میان اما مردم حجم جنایات گروهک‌های تروریستی را برنتافتند و با همکاری پاسداران انقلاب اسلامی و با هدایت و فرماندهی شهید بروجردی نسبت به تشکیل سازمان پیشمرگان کرد مسلمان اقدام نمودند و پس از آن پیشمرگان کرد مسلمان در کنار پاسداران انقلاب اسلامی به مبارزه با گروهک‌های تروریستی و احزاب تجزیه‌طلب پرداختند.

در واقع باید گفت نقش محوری و تعیین‌کننده سپاه پاسداران در نابودی گروهک‌های تروریستی با تشکیل سازمان پیشمرگان مسلمان کرد بیش‌ازپیش در منطقه احساس شد چرا که یک همگرایی و وحدت رویه بیشتری در برابر جنایات تروریست‌ها ایجاد گردید و مردمی که با نجابت و ایستادگی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را فدا می‌کردند اقتدار و صلابت مردم استان کردستان را به تصویر کشیدند.

 اکنون نیز سپاه پاسداران با حفظ اقتدار خود در سراسر جهان زمینه یأس و ناامیدی دشمن را رقم زده است و در این میان گروهک‌های تروریستی نیز با دیدن رشد و پیشرفت سپاه در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی از تفکر به ایستادگی در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز عاجز هستند چه رسد به آنکه فکر تعدی به خاک مقدس این نظام را داشته باشند.

 این اقتدار در واقع حاصل سال‌ها مجاهدت و ایستادگی و تلاش و پشتکار بی‌نظیر علمی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که توسط جوانان غیور و توانمند این دیار ایجاد شده است و دشمن را بیش‌ازپیش مستأصل نموده است.

 آن‌گونه که در روزهای گذشته نیز شاهد نمایش اقتدار نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با متجاوزین رژیم غاصب صهیونیستی بودیم که تمامی رسانه‌های معاندین منطقه را نیز در بهت و واماندگی فروبرد تا درس عبرتی باشد برای مزدورانی که به دنبال دشمنی با انقلاب اسلامی هستند.

 یادداشت از محمد ناظمی

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33373
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.