حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

حماسه ۹ دی؛ بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت‌پذیری ملت است

  • کد خبر : 4300
  • 08 دی 1401 - 13:13
حماسه ۹ دی؛ بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت‌پذیری ملت است
فرماندار سنندج گفت: حماسه تاریخی ۹ دی در مهار فتنه ۸۸ ظرفیت گفتمان انقلاب اسلامی را برای عبور از فتنه‌ها را نشان داد و بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت پذیری ملت است

حسن عسکری فرماندار سنندج صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ٩ دی در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به فرارسیدن سال روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: در سال ٨٨ دشمن با تمام توان و با بهره گیری از تمام پتانسیل های خارجی و مزدوران داخلی خود تلاش کرد تا بر علیه نظام اسلامی فتنه را ایجاد کند که بهترین راه کار را در مقابل این فتنه مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری رقم زد.

وی افزود: در طول ٨ ماهی که فتنه ٨٨ طول کشید مقام معظم رهبری با درایت و منطق انقلابی خود ابعاد مختلف فتنه و نقشه های شوم دشمنان انقلاب را که در پس این فتنه طرح ریزی شده بود را در بین اقشار مختلف مردم تبیین کردند.

فرماندار سنندج خاطر نشان کرد: آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مقام معظم رهبری منجر به خلق حماسه ٩ دی در سال ٨٨ شد و همین امر به اهمیت برپایی گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی افزود.

 

وی گفت: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ و همواره اعلام می‌کنند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای خواهند ایستاد.

عسکری گفت: با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید این روز به گونه ای تجلیل شود که در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد وآنگونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4300
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.