حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1
رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج خبر داد:

جابجایی رایگان شهروندان در داخل محوطه بهشت محمدی در آخرین پنجشنبه ماه رمضان /درب های بهشت محمدی بسته می شود

  • کد خبر : 9406
  • 31 فروردین 1402 - 8:27
جابجایی رایگان شهروندان در داخل محوطه بهشت محمدی در آخرین پنجشنبه ماه رمضان /درب های بهشت محمدی بسته می شود
رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از جابجایی رایگان شهروندان در داخل محوطه بهشت محمدی در آخرین پنجشنبه ماه رمضان خبر داد و گفت: با هدف جلوگیری از ایجاد ترافیک در محوطه بهشت محمدی درب های این آرامستان بسته می شود.

شاهرخ فاتحی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با تبریک پیشاپیش عید فطر به همه مسلمانان، اظهار کرد: زیارت اهل قبور از آداب و رسوم مردم این دیار است و هر ساله شهروندان در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان جهت زیارت اهل قبور به آرامستانها مراجعه می کنند.

وی عنوان کرد: در راستای رفاه حال و خدمات رسانی شایسته به شهروندان تمام کارکنان این سازمان در روزهای پایانی ماه رمضان در آماده باش کامل هستند.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج اضافه کرد: ایجاد ترافیک در داخل محوطه آرامستان از مشکلاتی بود که به دلیل ازدحام شهروندان در آرامستان بهشت محمدی وجود داشت در همین راستا همانند سنوات گذشته و با هدف ایجاد نظم و کاهش ترافیک درب های ورودی آرامستان بهشت محمدی از دقایق اولیه روز پنجشنبه هفته جاری بسته خواهد شد و خودروهای شخصی اجازه ورود به داخل محموطه آرامستان را ندارند.

وی عنوان کرد: با همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ۳۰ دستگاه تاکسی جهت جابجایی رایگان شهروندان به ویژه افراد سالخورده از ساعت ۱۳ تا ۱۷ عصر روز ۳۱ فروردین جاری در خدمت شهروندان خواهد بود.

فاتحی گفت: با هدف میزبانی شایسته از زیارت کنندگان اهل قبور تمامی محوطه آرامستان بهشت محمدی رفت و روب و نظافت کامل می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9406
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.