حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2
امام جمعه شهرستان سنندج:

 توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است

  • کد خبر : 22494
  • 28 آبان 1402 - 7:01
 توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است
امام جمعه شهرستان سنندج گفت: ارزش و اهمیت کار پرستار در جامعه، وقتی آشکار و نمایان می‌شود که بدانیم توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است.

ماموستا رستمی امام جمعه شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگی که خداوند به انسان بخشیده، نعمت جان و حیات است، مدافعان سلامت با در معرض خطر قرار دادن جان خود همواره ایثار می‌کنند ،و همانطور که در روزهای سخت کرونایی شاهد برا آن بودیم مرگ را به سخره  گرفتند.

ماموستا رستمی عنوان داشت: همراهی و ایثار جامعه پرستاری در سالهای گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس شاهدی محکم از هدفمندی و تعهد این گروه فرهیخته می‌باشد.

وی افزود: ارزش و اهمیت کار این قشر زحمتکش در جامعه، وقتی آشکار و نمایان می‌شود که بدانیم توسعه پایدار بر محور انسان سالم استوار است.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه تلاش‌ها و مجاهدت‌های پرستاران به ویژه در روزهای بحران کرونا و سختی‌هایی که در این مسیر کشیدند.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: امروز جامعه پرستاری مبدل به نیروی عظیمی گشته که مسئولیت پرارزش خود را با انگیزه‌های الهی به انجام می‌رساند.

وی بیان داشت:پرستاران و سایر رشته‌های وابسته در این حوزه نقش مهمی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه‌های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

امام جمعه شهرستان سنندج تصریح کرد : پرستاری علاوه بر دانش نیاز به ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله دلسوزی،همدری و خستگی ناپذیری را دارد که پرستار عاشقانه ، خالصانه و با ایثار پای کار ایستادن و یار و همراه وهمدرد بیماران و جامعه بودند.

وی گفت: یک پرستار باید از نظر علمی ومهارتی  به‌روز باشد ، رازداری ،سعه صدر ، مسئولیت‌پذیری، اعتدال ، فروتنی،امانتداری،مردم‌داری و  صداقت در کلام ، انتقادپذیری ، نوآوری و خلاقیت از صفات برجسته پرستاران  است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم با رفع موانع و مشکلات این  صنف در کشور و همچنین ایجاد حس امنیت شغلی، نیروهای توانمند را حفظ و به راحتی از دست ندهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22494
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.