حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

تناقض‌بافی معاندان از به آتش کشیدن یک ماموستای اهل سنت/ ماموستایی که در آتش افراد ناشناس سوخت

  • کد خبر : 5767
  • 10 بهمن 1401 - 12:19
تناقض‌بافی معاندان از به آتش کشیدن یک ماموستای اهل سنت/ ماموستایی که در آتش افراد ناشناس سوخت
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به حادثه به آتش کشیده شدن خانه یک ماموستای اهل سنت در روستای کلاته سنندج اشاره داشت و گفت: وی فردی بدون حاشیه بود که صرفا دغدغه دین و مذهب و قرآن را داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، چند روز قبل خانه یک ماموستای اهل‌سنت که امامت مسجد روستای کلاته از توابع سنندج را برعهده داشت توسط افرادی ناشناس به قتل رسید.

این فرد و یا افراد ناشناس جدای از آتش‌‌زدن منزل امام جماعت روستای کلاته سنندج، روی خودش هم بنزین می‌ریزند که متاسفانه به دلیل شدت سوختگی منجر به فوت وی می‌شود.

ملایوسف محمدی اهل روستای گوشخانی از توابع سروآباد بود که مدت ۲۸ سال در روستای کلاته سنندج در کسوت امامت جماعت روستا خدمت می‌کرد.

حجت‌الاسلام سعید عسگری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار کرد: دشمن بدون مدرک و سند مطالب کذب را برجسته و در بنگاه های دروغ‌پراکنی خود منتشر می کند، بنابراین نقش شما رسانه ها در این رابطه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر رسانه ابزار اصلی دشمن بود، افزود: اصحاب رسانه در کشورمان همواره در معرض هجمه‌های دشمنان هستند چون دشمن می داند که این قشر وظیفه خطیری در زمینه تبیین اهداف و ارزش های اسلامی و انقلاب دارد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: دشمن خدمات بزرگ نظام را ناچیز جلوه داده و به مشکلات دامن می‌زند که در فضای مجازی هم به برخی اهداف خود رسیده است.

وی در ادامه به حادثه به آتش کشیده شدن خانه یک ماموستای اهل سنت در روستای کلاته سنندج اشاره داشت و گفت: وی فردی بدون حاشیه بود که صرفا دغدغه دین و مذهب و قرآن را داشت.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور یادآور شد: تناقض موضع رسانه‌های معاند در ارتباط این موضوع در حالی است که هنوز ابعاد این ماجرا مشخص نیست و این نشان می دهد کار دشمن استفاده از هر فرصتی برای بهره‌برداری علیه نظام اسلامی است.

حجت الاسلام عسگری اضافه کرد: ابعاد حادثه به آتش کشیدن منزل امام جماعت روستای کلاته هنوز روشن نیست ولی تناقض‌بافی دشمنان برای بهره‌برداری از این موضوع کلید خورده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5767
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.