حدیث روز

  • امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

تلاش غرب این است که در دل جامعه اسلامی جامعه غربی درست کند

  • کد خبر : 1365
  • 06 مهر 1401 - 21:08
تلاش غرب این است که در دل جامعه اسلامی جامعه غربی درست کند
سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما طرفدار ارزش ها برای بانوان هستیم اما غرب می خواهد از زن در جهت ابزار های خود استفاده کند و تلاش غرب این است که در دل جامعه اسلامی جامعه غربی درست کند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در دیدار با اعضای هیات اندیشه ورز بسیج اساتید استان کردستان اظهار داشت: این که تصور کنیم آمریکایی ها دست از ایرانیان بر خواهند داشت تصور غلطی است مخصوصا زمانی که دموکرات ها پای کار باشند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران یک هویت مردم سالاری دینی است که در نوع خود خاص است و همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند جمهوری اسلامی از اینکه به اشتباهات خود پی ببرد و در صدد جبران آن بر آید هیچ ترسی ندارد.

وی افزود: ما طرفدار ارزش ها برای بانوان هستیم اما غرب میخواهد از زن در جهت ابزار های خود استفاده کند و تلاش غرب این است که در دل جامعه اسلامی جامعه غربی درست کند.

سردار سلیمانی بیان داشت: دشمن طوری برنامه ریزی کرده بود که اغتشاشگران بر اساس احساسات و دریافت اطلاعات غلط پای کار بیایند اما انصافا مردم هم همراهی نکردند و در راهپیمایی های اخیر خود نشان دادند که همچنان پایبند به این نظام و انقلاب هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هر مسئله ای راه حلی داره و اعضای هیات اندیشه ورز باید در زمینه های مختلف اجتماعی, فرهنگی و مردم سالاری دینی راه حل ها را پیدا کند.

وی افزود: دولت اقای رئیسی با همه خطراتی که محتمل و متاثر از شرایط اقتصادی بود به مشکلات مردم و جوانان توجه کردند و قطعا در آینده نزدیک خبر های خوب اقتصادی نیز در راه خواهد بود.

سردار سلیمانی اضافه کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است و با پاره کردن عکس چیزی از ایشان کم نمی شود و دشمن با بغض و کینه میخواهد نماد های ارزشی ما را مورد هدف قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد کردستان یک سند پیشرفت لازم دارد که امیدواریم اساتید علمی در صدد تحقق آن برآید .

دشمن از همه امکانات خود برای ضربه زدن به این انقلاب در اغتشاشات استفاده کرد

در ادامه این جلسه سردار حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: دشمن از فوت خانم امینی بسیار خوشحال شد چرا که آنها به دنبال انتقام از این نظام بودند.

وی گفت: پیروزی ها و موفقیت های انقلاب اسلامی به مانند دردی بی درمان برای دشمنان نظام است که هر آن آنها به دنبال انتقام از این انقلاب هستند که در این میان مرگ خانم امینی بهانه خوبی برای خالی کردن عقده خود نسبت به انقلاب بود.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر خاطر نشان کرد: این کشور به مانند الگو برای دیگر کشور های آزادی خواه بود و دیدید که شکست آنها چطور یک بار دیگر به بار نشست.

سردار حسینی افزود: ما با اعلام آمادگی کامل بیان میکنیم که آماده هر گونه روشنگری و جهاد تبیین برای جوانان این آب و خاک هستیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان داشت: دشمن از همه امکانات خود استفاده کرد تا در اغتشاشات اخیر به این نظام ضربه بزند اما این امر با هوشیاری مردم فهیم در نطفه خفه شد.

وی در پایان گفت: ما در کشور بزرگ و قدرتمندی هستیم و اغتشاشگران مانند خارو خاشاکی هستند که در برابر این انقلاب نمی‌توانند کاری به پیش ببرند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1365
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.