حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

بیش از پنج هزار دستگاه خودرو عمومی به صورت رایگان در کردستان گازسوز شد

  • کد خبر : 10294
  • 18 اردیبهشت 1402 - 14:50
بیش از پنج هزار دستگاه خودرو عمومی به صورت رایگان در کردستان گازسوز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان گفت: تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو عمومی در استان به صورت رایگان گازسوز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، جهانبخش نوکانی روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه سنندج به استقبال خوب شهروندان از اجرای طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی در استان، اظهار کرد: هم اکنون سه مرکز در ‌شهر سنندج و سه مرکز نیز در شهرهای قروه، بیجار و سقز نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می کنند.

وی یادآور شد: با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه ‌GCR.NIOPDC.IR‌ ثبت‌نام و ‌نوبت تبدیل دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعال بودن ۸۸ جایگاه عرضه فرآورده ‌های نفتی و ۵۴ جایگاه سی ان جی در سطح استان، ظرفیت سوخت رسانی در این زمینه را مناسب و مطلوب عنوان ‌کرد.

نوکانی ادامه داد: در راستای جانمایی مطلوب و خدمات رسانی به شهروندان در سطح شرکت، کمیته نیاز سنجی و ‌جانمایی مجاری عرضه تشکیل شده است و نسبت به بررسی و اولویت بندی احداث جایگاه های عرضه سوخت جهت تامین ‌سوخت مورد نیاز شهروندان سنندجی بر اساس نیاز عملیاتی، رشد جمعیت و گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه ‌عرضه موجود اقدام می شود.

بیش از پنج هزار دستگاه خودرو عمومی به صورت رایگان در کردستان گازسوز شد

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز عملیات احداث ۲ باب جایگاه عرضه و یک باب جایگاه سی ان جی ‌دیگر در سنندج در حال انجام است و ‌وجود ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با اقلیم کردستان عراق، ‌به شرایط اقتصادی و تفاوت قیمت فرآورده در ۲ سوی مرز، اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفتگاز ‌بخش کشاورزی، اجرای طرح الکترونیکی توزیع نفت سفید وگازمایع، استفاده از سیستم های نرم افزاری در ‌کنترل وعرضه سوخت در مرزهای خروجی استان در جهت تسهیل روند صادرات، بازدید کارشناسان منطقه به ‌صورت منظم از مصرف کنندگان عمده و جزو را از جمله اقدامات شرکت نفت کردستان در راستای جلوگیری و مبارزه با ‌قاچاق سوخت عنوان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان به اجرای برنامه مدیریت کارت های اضطراری مازاد در جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در ‌راستای ‌مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و لزوم استفاده از ‌کارت سوخت ‌شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و خواستار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی امام جمعه سنندج از طریق تریبون ‌نماز جمعه شد.

امام جمعه سنندج نیز با قدردانی از زحمات مدیر و کارکنان پخش منطقه کردستان، خدمات و اقدامات ‌شرکت را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی استان برشمرد و افزود: خدمت صادقانه و بی منت پرسنل پخش ‌منطقه کردستان با توجه به شرایط جغرافیایی و منطقه ای استان کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست. ‌

ماموستا رستمی رضایت مندی مردم و مسئولین استانی و عدم شکایت شهروندان از شرکت ملی پخش فرآورده ‌های نفتی منطقه کردستان را بیانگر مدیریت، برنامه ریزی، کنترل و جدیت در انجام وظایف محوله عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10294
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.