حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
2

اما و اگر حضور هندبال بانوان در لیگ برتر

  • کد خبر : 15846
  • 05 شهریور 1402 - 10:43
اما و اگر حضور هندبال بانوان در لیگ برتر
در سال جاری بعد از عدم حضور تیم والیبال راه یاب ملل مریوان و تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات در لیگ برتر، تیم هندبال بانوان هم در آستانه انصراف از حضور در لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، در سال جاری بعد از عدم حضور تیم والیبال راه یاب ملل مریوان و تیم بسکتبال بانوان تیروژ حیات در لیگ برتر، تیم هندبال بانوان هم در آستانه انصراف از حضور در لیگ برتر هندبال کشور قرار دارد.

فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان با حضور ۷ تیم از ۳۱ شهریور ماه آغاز خواهد و این در حالی است که حضور نماینده کردستان با اما و اگر مواجه شده است.

به‌هیز نیوز اعلام کرد؛ برای اطلاع آخرین شرایط حضور بانوان هندبالیست در لیگ برتر با رئیس هیأت هندبال کردستان صحبت کردیم.

عرفان سعیدی رئیس هیأت هندبال کردستان در مورد حضور تیم هندبال بانوان در لیگ برتر کشور گفت: از حدود شش ماه قبل ما برنامه های آماده سازی تیم را شروع کردیم و با دعوت از بازیکنان کردستانی که فصل گذشته برای تیم‌های دیگر در لیگ برتر کشور بازی می‌کردند تمرینات را شروع کردیم و قصد داریم با یک تیم کاملاً بومی در لیگ برتر حضور پیدا کنید.

سعیدی ادامه داد: قرار بود تیم کردستان از پرداخت ورودی لیگ معاف باشد که متأسفانه مسئولین فدراسیون به قولی که در مجمع داده بودند وفا نکردند در نهایت با کمک خیرین توانستیم ۱۵۰ میلیون تومان ورودی را پرداخت کنیم در جدول مسابقات و قرعه کشی بازی‌های قرار بگیریم.

رئیس هیأت هندبال استان اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور قرار است از ۳۱ شهریور ماه آغاز شود، اما مشکل اصلی این است تاکنون اسپانسر و حامی مالی برای تیم پیدا نشده است و هیأت هم نمی‌تواند در بحث تیم‌داری ورود پیدا کند! ما با چند نفر صحبت کردیم و آن‌ها هم قول حمایت داده‌اند ولی تا این لحظه هیچ چیز قطعی نشده است.

سعیدی گفت: سال گذشته تیم کردستان با یک تیم کاملاً بومی، غیرت مثل‌زدنی و هزینه در حدود ۵۰ میلیون تومان توانست سهمیه حضور در لیگ برتر را کسب کند برای حضور در لیگ برتر هم هیأت هندبال آنچه را که وظیفه و در توان داشته است انجام داده است. انتظار داریم اگر اسپانسر خصوصی برای تیم پیدا نشد مسئولین استانی به هر طریقی که می‌توانند تیم را حمایت کنند چون اگر در لیگ برتر حضور نداشته باشیم هندبال بانوان استان نابود خواهد شد و دیگر شاهد حضور ورزشکاران کردستانی در تیم ملی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=15846
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.